Hoppa till innehåll
Anime.se

One Piece


Duke_Dark
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 166
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Jocke, jag tror han menade de som kommit ut i Sverige hittils..

 

Och det är nog lite svårt att veta hur många i Sverige som läst serien.. jag skulle nog gissa på att det är ungefär lika många som läste Dragonball som nu följer OP. :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv tycker jag att den är super. Fattar inte att några tycker att den är "fult" tecknat...

 

Jag brukade tycka den är jättefult tecknad, men har ändrat åsikt med tiden; alla perspektiv och former är helt underbara!

... dock är animen ful. >:O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LOL XD jag tycker det e roligt när nån säger typ "jag läste den här andra mangan... den e ju bättre en Dragon Ball!" XD finns så många som blivit anime fans efter dem släppte Dragon Ball... och sen tror många av dem att det är så manga/anime SKA vara... *fäller en tår* lite sorgligt... var dem tvungna att först släppa Dragon Ball i Sverige? Inget ont om gamla anime fans som älskar Dragon Ball, dock :) man kan gilla vad man vill

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Igentligen ska man inte jämföra dom, för dom är ganska olika. Men Dragonball är bra om man gillar massa action, och inte såå mycket stoy. Men One Piece är bra för det är ganska mycket action, men väldigt mycket story, och så är alla karaktärer väldigt fantasifulla och roliga:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har läst alla som släppts i Sverige utom tolvan, men jag håller på att skaffa den också.

 

Har någon annan sett Animen? Jag har, på tyska men ändå. Synd bara att de är för långsamma (eller kanske för snabba?) i Tyskland så de nästan bara visar repriser, om och om....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många jag har snackat med säger att One Piece är super dålig, men samtidigt så är det många som säger att den är dööö bra...?

Vilket är sant?

Antingen så är den bra, eller så är den dålig.

Visst, alla kan ju ha olika smak, men det är ju bara inte lite skillnad på åsikterna!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...