Hoppa till innehåll
Anime.se

Team Anime.se på äventyr i League of Legends


MathJuice
 Share

Rekommenderade inlägg

Några av er har nog märkt att vårt forum har en skara individer som brinner för League of Legends. Man kan säga att det är nog det spel som är det mest inflytelserikaste inom vår community. Och det håller i sig så mycket att det nu börjat dokumenteras mer och mer.

 

Resultatet: En egoistisk promotion av min YouTube-kanal!  :colonthree:

 

För ni har nog sett när vi drar ut på äventyr i Summoner's Rift med Pontus, Sebastian, Lulu och många fler i videos där upptåg sker och vi skrattar eller svär åt vad som kastas mot oss.

Och som det ser ut nu så är det en ihängande serie så jag tänkte att denna tråd är till för att samla dessa filmer. Det kan även hända att andra spel hamnar här (vi gjorde exempelvis en raid på indie fanmade- spelet Attack on Titan som det förhoppningsvis kommer en video på). Så skratta er lyckliga på min och andras bekostnad (men mest Soverejns  :konata:), luta er tillbaka och njut av våra #LCS Plays!

Vill du delta i våra korståg så är du alltid varmt välkommen!

 

8 feb. 2015

 

17 feb. 2015

 

24 feb. 2015

  • Uppröstad 3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klippen kanske visar annat men vi är faktiskt inga proffs  :wink: så var inte rädd att hänga med oss även om du kanske inte har spelat så mycket. Ni som har spelat mycket och är bra då? Ptja vi brukar ha rätt så roligt även om vi förlorar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klippen kanske visar annat men vi är faktiskt inga proffs  :wink: så var inte rädd att hänga med oss även om du kanske inte har spelat så mycket.

 

Det kan jag faktiskt skriva under på – antalet gånger jag startat spelet kan räknas på ena handens fingrar, och jag är med ibland ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...