MathJuice Skrivet juni 28, 2015 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2015 Hade lite tråkigt och försökte vara lite kreativ. Kom på tanken att göra lite personliga bilder över de champions jag spelar mest i LoL. Det blev väl som det blev antar jag... Men jag kunde inte riktigt sluta där, så jag gjorde på Klona och Tachiko: Kanske gör på andra i communityt om det blir av och om det uppskattas. Yay or nay på bilderna? I dunno cuz i'm feeding. =P 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 29, 2015 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2015 Man får tacka men om jag får vara petig och det även gäller för mig vilken champion jag spelar så borde det vara någon annan champion än Sejuani eftersom jag inte har spelat henne speciellt mycket. Fast hon passar in på temat med de andra två så det kanske skulle förstöra bilden. Snyggt jobbat hur som helst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet juni 29, 2015 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2015 Omg! Nice-desu ne! Gillar den där skarpt :) Dock känner jag att jag måste öva lite mer med Kalista haha ( '~' )○° Och börja spela lite mer än vad jag har gjort på sistone :P Hur som haver bra jobbat MathJuice. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juni 29, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet juni 29, 2015 Kom just på att Vi eller Jax kanske skulle passat bättre in, menmen. Sen så fixade jag Soverejn, får se hur han reagerar när jag helt glömt bort Zac eller Hecarim. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet juni 30, 2015 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2015 n1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg