Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime(dot)se - The Comic [Ny tecknare, ny tråd]


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 382
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Ahh! Mitt huvud.. skall jag få en sida till serien :surprised: .. Eller vad menade han! ARGUHHH! (skall teckna bort min förvirring)

jag menade en hemsida inte att alla vi skall teckna en sida till serien =P

 

Men det vet jag väl! Aja.. Jag har just pratat med Freji över msn och vet nu att anime.se kanske ska hosta den^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ahh! Mitt huvud.. skall jag få en sida till serien :surprised: .. Eller vad menade han! ARGUHHH! (skall teckna bort min förvirring)

jag menade en hemsida inte att alla vi skall teckna en sida till serien =P

 

Men det vet jag väl! Aja.. Jag har just pratat med Freji över msn och vet nu att anime.se kanske skall hosta den^^

 

 

Vilkoren var väl antagligen:

 

Avathar = Ledare över allt på ngt sätt.

Alla windows maskiner blåskärmar konstant

Alla linux maskiner får kernel panic konstant

Alla freebsd maskiner slaktar allt och allting?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla som bönar och ber om att få vara med: Serien heter "Art Squad" om jag inte minns fel. Den handlar om oss som tecknar.

Jag vet, jag kan inte tala för Hellis, det är hans serie, han bestämmer, men att tjata om att få vara med hela tiden, det tror jag inte hjälper. Tids nog kommer ni nog med, men huvudkaraktärerna är oss, vi som tecknar, som har det som intresse.

Hursomhelst, jag känner mig bara lite grinig, inget illa ment, men att tjata och gnälla leder ingen vart.

 

vänta.. jag gnäller ju... äh, skitsamma, jag behövde bara få det här ur mig..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla som bönar och ber om att få vara med: Serien heter "Art Squad" om jag inte minns fel. Den handlar om oss som tecknar.

Jag vet, jag kan inte tala för Hellis, det är hans serie, han bestämmer, men att tjata om att få vara med hela tiden, det tror jag inte hjälper. Tids nog kommer ni nog med, men huvudkaraktärerna är oss, vi som tecknar, som har det som intresse.

Hursomhelst, jag känner mig bara lite grinig, inget illa ment, men att tjata och gnälla leder ingen vart.

 

vänta.. jag gnäller ju... äh, skitsamma, jag behövde bara få det här ur mig..

 

jag gillar att rita men jag lägger inte ofta upp det p.g.a av lathet att logga in på min bild host...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med Shadow Naruto. Alldeles för osammanhängande, ta't lugnt Hellis! Det går fört fort fram, man hänger inte med.

 

Nog om det, annars var det här en kanon uppdatering, jag kan se att du utvecklas MYCKET nu. Den första sidan av dom nya var helt klart bäst. Både i hur den var tecknad och humor! Garva aslänge! Skitbra, det är bara å fortsätta Hellis, men lugna ändå ner dig lite, så du får ordning på allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

F'n vad jobbigt.. HAr ritat 5 sidor med en bart rörelser av olika karaktärer :surprised:

 

Tänkte kanske dra igång en liten grej hära... JAg behöver en framsida (HEllis regel 10 första sidor=> En framsida) Och tänkte då att det vore kul om några av alla duktiga kan göra den.. Typ lite av en tävling :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...