Hoppa till innehåll
Anime.se

Nr. 1 av Shonen Jump!


Emil Azon
 Share

Rekommenderade inlägg

När Naruto klottrar på de fyra hokagenas ansikten på berget skriker han åt alla de som tittar på honom:

"PUNDHUVEN!!! Liksom, Typ, Dra åt skogen!"

Sen heter kage bunshin no jutsu, multipel skuggklon hehe.

Det borde finnas bättre ord för de sakerna.

 

Förslag?

 

Jag undrar lite varifrån ordet multipel i multipel skuggklon kom (om det nu är så det översatts, köper inte tidningen själv). Detta då jag inte kan se något ord i originalet som skulle antyda att det handlade om flera, och att Naruto inte behöver skapa mer än en skuggklon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Vilken bok har ni valt i erbjudandet? Själv valde jag Yu-Gi-Oh!

Ritamanga-böcker är lite tråkigt. Man borde lära sig själv att bli mangaka.

 

ja tänkte så här. Eftersom att Yu-Gi-Oh kommer komma som manga i butikerna snart så kan ja köpa den senare, men ja behövde en bok om hur man tecknar manga eftersom ja är rätt dålig på att rita manga och vill gärna bli bättre. så ja tog de som första steg.

 

Men ja kommer själv klart köpa Yu-Gi-Oh sen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken bok har ni valt i erbjudandet? Själv valde jag Yu-Gi-Oh!

Ritamanga-böcker är lite tråkigt. Man borde lära sig själv att bli mangaka.

 

Jag valde Yu-Gi-Oh, dels för att jag redan har Teckna Manga-pocketen och dels för att jag gillar Yu-Gi-Oh.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag läste ut den igår! Jag gillade alla serierna, lite jobbigt bara att jag har sett alla Naruto avsnitt och nu ska jag läsa om det, men jag antar att det blir lite mer skillnader i fortsättningen i boken, få jag i alla fall hoppas. Och nu börjar jag tänka på varför jag valde Yu-Gi-Oh pocketboken när man ändå läser Yu-Gi-Oh i tidningen.. :|, ångrar mig! Jag skulle valt teckna manga >:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lär dig teckna manga är ingen lärobok i hur man tecknar, utan en lärobok i hur man tecknar _serier_, det vill säga, vad man skall tänka på när man skapar sina figurer, när man lägger upp en seriesida, när man skall teckna en historia på 30 sidor, hur det skall se ut för att man skall få det publicerat, och så vidare. Hur man tecknar rena bilder lär man sig bäst på egen hand genom att sitta och rita av som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...