Hoppa till innehåll
Anime.se

Nr. 1 av Shonen Jump!


Emil Azon
 Share

Rekommenderade inlägg

Jo, det iofs... Det känns bara onödigt i alla fall :P

 

håller med dig, ja köpte teckna manga istället för ja behöver lära mig att rita bättre(hoppas att den är till nån hjälp).

 

Jag har teckna manga och jag lärde mig ingenting! Jo kanske hur man gör innan man ska rita och för att bli publicerad, men den är inge vidare. Jag lär mig bäst genom att läsa manga och studera bilderna nogrant. Jag läser säkert om varenda pocketbok som jag köper 3 gånger... Det är så jag lär mig rita bättre! (Bara ett litet tips!) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Köpte första nummret igår. Den var helt ok. Tyckte dock att det var synd att de hoppat över en massa i Yu-Gi-Oh (de hade väl åtmindståne kunnat ge ut duellen mellan Yugi och Kaiba...

 

Naruto var en mycket positiv upplevelse, jag trodde inte den skulle vara så bra. Synd bara att det är Yu-Gi-Oh som ges ut i pocket och inte Naruto :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Synd bara att det är Yu-Gi-Oh som ges ut i pocket och inte Naruto ;)

Yu-Gi-Oh släpps redan på pocket för att folk skall kunna läsa de kapitel de hoppat över i Shonen Jump. Du kan nog lita på att Naruto också kommer ut som pocket inom en snar framtid.

 

Sök efter Naruto på sfbok ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte riktigt om detta ska stå här men eftersom det handlar om Shonen Jump så...

 

Jo, vad tyckte ni om speldemot på Yu-Gi-Oh! Power of Chaos. Kaibas Revenge? Själv tyckte jag att det var roligt p.g.a. att det påminner om Magic the Gathering, som jag spelade förr. Men som sagt, vad tycker ni? (?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Något som jag dock inte förstår i naruto är Narotus uttryck "jag bara! jag bara", "men bara! men bara! osv. Ok, jag tror jag förstår själva meningen i det, men det låter konstigt, tycker jag.

 

tycker det låter kånstigt allmänt i Naruto, det känns kånstigt när man har läst de på engelska, fast annars är de väl inget fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Något som jag dock inte förstår i naruto är Narotus uttryck "jag bara! jag bara", "men bara! men bara! osv. Ok, jag tror jag förstår själva meningen i det, men det låter konstigt, tycker jag.

Jag har inte läst svensköversättningen av Naruto än, men min gissning är att det är en "svenskfiering" av Narutos eviga "~datte bayo" i orginalet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fick första numret av Andreasson på bokmässan, men jag har fortfarande inte läst ut den... >_>

Har precis kommit fram till Naruto. Men det beror nog mest på att jag inte är så intresserad.

Naruto är dock mycket bra, läser de engelska pocketarna lite grann, och jag lär nog fortsätta med dem :P

De andra serierna intresserar mig inte alls, utom Sand Land, som är rätt trevlig.. Har läst den dock.. på tyska :P

 

Jag fortsätter nog ändå stödköpa Manga Mania, den är trevligare :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev faktiskt positivt överraskad av första numret. Jag hade inte så höga förhoppningar då jag läst förtitten, men jag ville aldrig lämna ifrån mig det riktiga numret när jag väl fick det. DOCK så blev det ett hål på första sidan när jag skulle ta loss den där prenumerationslappen. Störande. Lite av framsidan försvann också när jag skulle ta bort demoskivan, plus att något gjorde att Shonen Jump och senaste numret av Manga Mania klistrade ihop så då förlorade BÅDA tidningarna färg.

 

Trots att jag gillar Shonen Jump så orsakar den skada i mitt hem. :sleep:;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...