Hoppa till innehåll
Anime.se

Psychos galleri. Första uppdateringen 2008!


PsychoCaptain
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 312
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Nja, vet inte om jag känner för att rita avatarer... Ni vet, om en får så vill alla ha :| Dessutom tycker jag det är roligast med avatarer som användaren har gjort själv.

 

Detta:

Hellsinger Future

,är fanart till Anime(dot)se the Comic. Föreställer en möjlig framtida och rejält stridshärjad Hellsinger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jepp, Akira är ju en stor inspiration. Tackar!

 

Du vet att du är gud va PC ^^

Jag vet. Men det är alltid kul när andra märker det ;)

 

Tror itne det hade hjälpt om [armarna] var längre, dock så tror jag att fötterna borde vara större, fötterna ska vara lika långa som underarmen!

Men... om fötterna varit större hade ju armarna sett ännu kortare ut juPixel-Psycho-dizz.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHA! Klockren bild! ^^

 

Hur ska du bli av med den, du kan väl inte rulla ihop dig till en boll och släppa bomber? :P

 

Jag tror jag behåller den. Fatta vilken brudmagnet den är. Har du inte hört talas om "Metroid Tricket"? ;)

 

Tja, brudmagnet vet jag inte.... kanske missilmagnet eller Isstrålemagnet ^^

 

Metroidtricket? Aldrig hört talas om :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Metroidtricket är en sämre variant av Hundtricket. Hundtricket går ut på att man lånar en liten söt hund och går runt med för att locka till sig tjejer (som beskrivet i filmen Hundtricket). Metroidtricket funkar på samma sätt fast tjejerna som blir lockade har oftast tunga gul-röda stridsrustningar på sig och försöker skjuta dig :)

 

Och på tal om flickor:

Starpatch

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Den färglagda var finare än den första tycker jag, och det var väl förmodligen meningen också. Men jag tycker man får en lite maskulin känsla av hennes kropp, jag är inte säker på varför, men det kan vara för att höfterna inte är allt för tydliga.

 

Fint var det hur som helst! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den färglagda var finare än den första tycker jag, och det var väl förmodligen meningen också. Men jag tycker man får en lite maskulin känsla av hennes kropp, jag är inte säker på varför, men det kan vara för att höfterna inte är allt för tydliga.

 

Fint var det hur som helst! :D

Tack tack! Jo, den färglagda blev bra. Jag lyckades rätta till lite småfel från skissen, bla att ena ögat var aldeles för litet. Lite maksulin kanske kroppen är. Beror nog mest på att jackan sitter ganska löst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...