Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken manga är bäst av One Piece, Dragonball och Yu-Gi-Oh?


ZEBBE
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Yu-Gi-Oh SJÄLVFALLET! :D

 

Har läst alla utkommna mangas på Japanska nu och de är verkligen helt underbara DOCK är den inte alls bra översatt på engelska/svenska det är skamligt dåligt. Ush för översatt! X(

 

Är en av de första i Sverige som sett YGO vad jag vet då jag började läsa den japanska shonen jump precis importerad från Japan.

Är ett megastort YGO fans och har allt som är värt att äga.

 

Automatisk Duel Disk(räknar ut skada själv!), YGO Standie, Japanska orginal kallendrar ja jag har ALLT som är värt att äga! *grins*

 

PS: Har alla utkommna avsnitt på DVD(japanska!) och senare i säsong 5-6 så jävlar vad bra den blir!

 

DEN SOM VISAS PÅ SVENSK TV SKALL INTE SÄNDAS ENS, DEN ÄR BARA TILL FÖR ATT SÄLJA KORTEN! *bara så alla vet*

 

DUBBNING SUGER!

 

(det är säsongerna efter dem som är bra!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anser att Dragon Ball mest består av enorma lasrar och strider som sträcker sig över hela 5 volymer. Sen att allt upprepar sig, det kommer en riktigt ful snubbe som spöar allt, Goku tränar stenhårt å spöar fulingen, plötsligt en vecka senare kommer en dubbelt så ful snubbe och spöar Goku, Goku tränar en stund och sedan efter 3 volymer är fulingen spöad, och så vidare.

 

Däremot älskar jag One Piece så den kommer väll högst upp på min lista.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anser att Dragon Ball mest består av enorma lasrar och strider som sträcker sig över hela 5 volymer.

Ja, visst är det häftigt?! Ååh, är det bara jag som faktiskt uppskattar DBZ här? Mmm, vad jag älskar slutet på DBGT när man får se hela "resumén" av hela serien! Nästan så att jag önskar att jag hade varit en japan som hade följt serien från avsnitt ett. Då skulle jag ha gråtit av nostalgi! Nu får jag vänta några år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...