Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken manga är bäst av One Piece, Dragonball och Yu-Gi-Oh?


ZEBBE
 Share

Rekommenderade inlägg

Blanda annat tycker jag att Yugi är lite för feminim, det känns som om han är överkänslig... Har iof varken läst eller sett hela serien....

Dragonball tycker jag handlar för mkt om typ: "jag känner kraften". Gillar inte de typerna av serien helt enkelt... men detta är ju bara det jag tycker om dom. Kanske är jag något för gammal för dom, eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Blanda annat tycker jag att Yugi är lite för feminim, det känns som om han är överkänslig... Har iof varken läst eller sett hela serien....

Dragonball tycker jag handlar för mkt om typ: "jag känner kraften". Gillar inte de typerna av serien helt enkelt... men detta är ju bara det jag tycker om dem. Kanske är jag något för gammal för dem, eller nåt.

 

Håller med dig när det gäller DragonBall

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan nog inte säga vilken jag föredrar före de andra eftersom jag knappt läst något alls från One Piece och har bara läst så mycket Yu-Gi-Oh som är i första numret av Shonen Jump. Men Dragonball är härlig. (Z också. Jag menar, älskar man stora "lasrar", feta bomber och stora explosioner som jag så måste man ju gilla DBZ)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dragonball är den enda som jag har läst som manga och jag lästa bara tills att det blir DBZ då jag vet att serien blir för mycket vid det laget.

Så jag antar att jag får säga att DragonBall är den bästa av dem tre.

 

Visst jag har lästa första Shonen Jump och därmed lite Yu-Gi-Oh! och visst det verkar lite intressant men jag har en känsla av vart Yu-gi-oh! är påväg och jag fruktar att det är in i låg-mellan stadiet barnens klor.

 

One Piece har jag bara sett del 1-3 i Anime format, jag planerar att se mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:D Dragonball

:) Yu-Gi-Oh!

:( One Piece

 

DragonBall: Den första och bästa mangan jag läst bland kanske femton olika. Första delen är klart bäst! Har alla 42...

 

Yu-Gi-Oh!: Den är faktiskt ganska jämn med One Piece fast den är helt ny. Jag gillar inte kapitel 61 och mer av mangan, men hittills är den bra.

Har alla 4...

 

One Piece: Rätt bra, men jag gillar inte den här krigs-perioden som går nu. Har alla 21.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...