Hoppa till innehåll
Anime.se

bcmanga


capadde
 Share

Rekommenderade inlägg

nä jag tror inte det blir så stort som den här det blir nog bara en sida där folk eller folk som tro t dom kan allt om manga och anime när dom bara har läst DB, One Piece, DN Angel, Yu-Gi-Oh!

 

Ja bara en sida var dom diskuterar BonnierCarlsen mangor typ

 

Är väl lite det som är syftet då det ju är BonnierCarlsen som startar sidan?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 years later...

Jag var medlem och bc manga blev vad jag vet stort. Men tyvärr fick den lägga ner och det var först för någon månad sen som jag hitta denna sida och först nu som jag blev medlem. Bc manga var faktiskt väldigt bra och visst det fanns vissa som inte visste ett skvatt om manga/anime men det fanns också dem som var riktiga fans. Men än så länge så gillar jag anime.se mer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var medlem och bc manga blev vad jag vet stort. Men tyvärr fick den lägga ner och det var först för någon månad sen som jag hitta denna sida och först nu som jag blev medlem. Bc manga var faktiskt väldigt bra och visst det fanns vissa som inte visste ett skvatt om manga/anime men det fanns också dem som var riktiga fans. Men än så länge så gillar jag anime.se mer

 

Här är det enbart seriösa affärer!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Reggade mig på BCmanga av anledning okänd. Förmodligen av intresset att se hur alltsammans var uppbyggt. Det enda jag minns är att jag inte alls tyckte om det... virrigt upplägg och obefintlig struktur...

 

Jag var medlem och bc manga blev vad jag vet stort. Men tyvärr fick den lägga ner och det var först för någon månad sen som jag hitta denna sida och först nu som jag blev medlem. Bc manga var faktiskt väldigt bra och visst det fanns vissa som inte visste ett skvatt om manga/anime men det fanns också dem som var riktiga fans. Men än så länge så gillar jag anime.se mer

 

Här är det enbart seriösa affärer!

 

Haha... joooohhhh....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
Jag var medlem och bc manga blev vad jag vet stort. Men tyvärr fick den lägga ner och det var först för någon månad sen som jag hitta denna sida och först nu som jag blev medlem. Bc manga var faktiskt väldigt bra och visst det fanns vissa som inte visste ett skvatt om manga/anime men det fanns också dem som var riktiga fans. Men än så länge så gillar jag anime.se mer

 

Jag blev medlem där i hopp om att få träffa andra mangaintresserade men det var bara en massa elakheter och snusk där.

Sedan när de lade ner så blev jag faktiskt glad eftersom jag fattar varför, det här forumet har mer klass än vad de nånsin kunde ha fått!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nog bra om man försöker dra lärdomar av BCManga, att se till att inte återupprepa deras misstag när vi ska försöka expandera. Men jag besökte aldrig BCManga, så jag vet inte vad som hände. Låter som att de hade ett osäkert innehållshanteringssystem och alldeles för få moderatorer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
Det är nog bra om man försöker dra lärdomar av BCManga, att se till att inte återupprepa deras misstag när vi ska försöka expandera. Men jag besökte aldrig BCManga, så jag vet inte vad som hände. Låter som att de hade ett osäkert innehållshanteringssystem och alldeles för få moderatorer.

 

Problemet var snarare att moderatorerna inte hade tillräckligt med makt. Och att reglerna var diffusa. Sen byttes ju admin ut stup i kvarten och det var svårt att få tag i honom, och att ha något slags bra samarbete.

I stora drag, BC hade inte råd att göra det bättre och inte lust att låta det styras mer av medlemmarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...