Hoppa till innehåll
Anime.se

Cardcaptor Sakura


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Eh, vad ¨menar du med det? Lära om? Man lär sig ju inget speciellt

 

Lära óm med betoning på om. Som att man man lärt sig fel och måste lära om. Sluttexterna är till för att avnjutas (tycker jag... och uppenbarligen många filmmakare. Se bara på Only Yesterday)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh, vad ¨menar du med det? Lära om? Man lär sig ju inget speciellt

 

Lära óm med betoning på om. Som att man man lärt sig fel och måste lära om. Sluttexterna är till för att avnjutas (tycker jag... och uppenbarligen många filmmakare. Se bara på Only Yesterday)

Jasså?...Okej :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 years later...

Yikes, gammal trådbump! :>

 

Undrar vad folk tycker om den egentligen? Småkollade lite på några av dom första avsnitten och den verkar inte direkt inriktad till äldre personer.

 

Tsubasa Chronicle gillar jag verkligen, men jag vet inte om jag kommer gilla denna eller inte. :/

 

XXXHolic tror jag däremot jag kommer gilla. (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Undrar vad folk tycker om den egentligen? Småkollade lite på några av dom första avsnitten och den verkar inte direkt inriktad till äldre personer.

Nej, Cardcaptor Sakuras huvudsakliga målgrupp är flickor, ungefär i åldrarna 10-12.

 

Men bättre barnprogram får man fan leta efter. :)

 

(Tsubasa är riktat till killar 15-20 eller därikring, och xxxHOLiC till vuxna män. Om man ska gå efter tidningarna serierna publiceras i.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...