Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime Otaku texten???


tomado
 Share

Rekommenderade inlägg

Tror att folk med över 500 posts får titeln, men vet inte säkert.

 

Har iaf. börjat posthunta litegranna, gör det du med! ;P

Ja, det är folk med över 500 inlägg som får undertiteln. Posthunting är väl knappast något som vi vill se som resultat av undertiteln, så ta det lungt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Man känner ju sig lite stolt nu ^^

 

För att du spammat sönder trådar i Lekparken och inte skrivit mycket vettigt alls? Grattis!

Man behöver väl inte vara så otrevlig? men är man tonåring (?) så är man

http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2199

Där var en vettig länk...

 

 

Jag svär iallafall inte som VISSA andra gör!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man känner ju sig lite stolt nu ^^

 

För att du spammat sönder trådar i Lekparken och inte skrivit mycket vettigt alls? Grattis!

Man behöver väl inte vara så otrevlig? men är man tonåring (?) så är man

http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2199

Där var en vettig länk...

 

 

Jag svär iallafall inte som VISSA andra gör!

Javisst, otrevligt. Men faktum kvarstår; av allt det du skriver är det bara en bråkdel som är vettigt.

Och sedan försvara sig med att man inte svär?

Många på detta forum har nog inget emot svordomar om de används i rätt sammanhang.

 

Och jag vet, jag är inte perfekt själv, men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men visst av det hon skriver är vettigt, vilket knappast era "GinGirl spammar jö!"-inlägget kan sorteras under, särskilt inte när det kommer under ett inlägg som faktiskt inte är spam.

 

GinGirl har varit gladlynt och trevlig i de flesta inlägg jag sett, meningsfulla som inte, och att komma med sådana här påhopp är det mest meningslösa av alla spam-inlägg tänkbara.

 

I Lekparken spammar man. Det är det Lekparken är till för. Att titta in i Lekparken är att be om sönderspammade trådar. Därför tittar jag aldrig in i Lekparken. Och utanför lekparken tycker jag GinGirl har skött sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

zimeon: gissar att det mer är

Man känner ju sig lite stolt nu ^^

som är "problemet" ;)

Gissar att det är tänkt att "anime-otaku" ska synas under de som anses vara "veteraner" eller "stammisar" eller liknande, inte att alla ska sätta igång och spamma i lekparken bara för att få en titel.

Men inför man titlar efter postcount sammtidigt som man har lekparken så får man väll skylla sig själv, lite iallafall, men man kanske ändå iallafall kan begära att folk som spammar fram sin titel inte ska vara stolt över det?

Men vafan, det måste finnas viktigare att bråka om än titlar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gissar att det är tänkt att "anime-otaku" ska synas under de som anses vara "veteraner" eller "stammisar" eller liknande, inte att alla ska sätta igång och spamma i lekparken bara för att få en titel.

 

Så det är relaterat till antalet inlägg alltså? Så patetiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gissar att det är tänkt att "anime-otaku" ska synas under de som anses vara "veteraner" eller "stammisar" eller liknande, inte att alla ska sätta igång och spamma i lekparken bara för att få en titel.

 

Så det är relaterat till antalet inlägg alltså? Så patetiskt.

 

yup 500 st är det tror jag,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gissar att det är tänkt att "anime-otaku" ska synas under de som anses vara "veteraner" eller "stammisar" eller liknande, inte att alla ska sätta igång och spamma i lekparken bara för att få en titel.

 

Så det är relaterat till antalet inlägg alltså? Så patetiskt.

 

Uppenbarligen, se:

 

Tror att folk med över 500 posts får titeln, men vet inte säkert.

 

Har iaf. börjat posthunta litegranna, gör det du med! ;P

Ja, det är folk med över 500 inlägg som får undertiteln. Posthunting är väl knappast något som vi vill se som resultat av undertiteln, så ta det lungt.

 

Ser inte riktigt hur det skulle vara överdrivet patetiskt, det känns mest en kul grej (sen kanske det borde stå anime.se otaku eller nått men men...). Men börjar en massa folk tokspamma så gissar jag att det försvinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul! Som sagt skulle jag vilja skriva förutsättningarna för ett sådant där script för att komma på flera titlar. Det vore kul att veta vilka data man har att leka med. Bara med variablerna antal inlägg, antal tecken, tid sedan medlemskapet införders, kan man komma långt. Vore kul om man kunde leka med "antal citat" eller om man kunde på något vis konstatera om inläggen ofta kom i grupp (typ 50 postningar en gång i veckan och däremellan helt tyst).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rent teoretiskt finns väll alla inlägg tillgängliga om man vill komma åt dom? Har inte hållt på nått med forum eller phpBBS men gissar att det mesta ligger lagrat i databaser som går att komma åt om man vill, men i praktiken så kanske det tar lite väl mycket kraft/tid att räkna ihop t.ex. antal använda [quote osv, kan tänka mig att det kan ta så mkt kraft/tid att det inte är praktiskt genomförbart.

Textsökning lär trots allt ta betydligt mer kraft än att bara titta hur stor posterna är, jag gissar att anime.se fått ihop en skapligt stor sammling inlägg, kom ihåg att varje inlägg måste kollas, även de gammla. Lär bli skapligt mycket text att kolla.

Hursomhelst är det trevligt att det händer nått även på den tekniska sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...

Finns det inget enkelt sätt att få ut procenten på vart folk skriver inlägg..

 

Jag har stött på - för mig - nya användare, som skrivit typ 1000 inlägg, då troligtvis i lekparken..

 

Om det då gick att få ut nån procent på vars det mesta är skrivet så skulle man väl kunna ge en titel som passar därefter, alla som hägrar i lekparken får titeln "Barnunge" medans dom som mest skriver i spel-delen får titeln "Gamer" osv.

 

Vet inte hur lätt det är att genomföra det här, men kul skulle det vara..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...