jagvillha Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Om ni inte vet vad en trivia så är det så enkelt som att jag säger ett citat sen ska ni lista ut från vilken anime det är hämtad från..ok?Man kan även ställa någon fråga angående någon anime.Q: :"Fight poison with poison?! Thats pretty smart old man!" Det finns en speciell "Gissa animecitatet"-tråd för att gissa på animecitat. Animetrivialeken spelas numera förslagsvis antingen genom att posta ledtrådar i form av olika små fakta om verket, eller enligt "20 frågor"-modellen där värden endast svarar ja eller nej. —Sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Ninja Scroll? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 rätt.. skriv nu en egen fråga :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Tetsu: Det är meningen att den som svarar rätt skall ställa en ny fråga. Så vida jag inte har missförstått helt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 En väldigt lätt fråga men låt gå :) Vem och i vilken serie säger denna person detta: "I'm a model, I must blend in and become one with nature and camouflage myself for artistic purposes" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Är inte det bild-läraren i 'full metal panic? fumoffu' som säger det eller är det sagara? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Är inte det bild-läraren i 'full metal panic? fumoffu' som säger det eller är det sagara? Det är Sagara :) bollen är din Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Först och främst så vet jag inte om översättningen är korrekt men jag får väl lita på denna översättningen. "Your weight when I threw you, the difference in the sound between your left and right foot" Denna borde vara relativt lätt antar jag. Med tanke på hur omtyckt denna serien är här på forumt :D *flyttar tråden till lekparken* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Benderu Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 drar en vild gissning... Naurto? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 fel ledtråd1: Lärare säger till elev :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 GTO Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Full Metal Alchemist. De säger det till och med i senaste avsnittet. *skakar på huvudet* "You have much to learn grasshoppers" :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Jaramide rätt men vem är det som säger det :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Jaramide rätt men vem är det som säger det :P Läraren.. Den kvinnan. Vad hette hon nu igen.. Izumi-san!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Right ^^ Din tur Herid Fel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 17, 2004 Anmäl Share Skrivet april 17, 2004 Jare, jare.. Få se nu... Citat:"How am I able to keep walking like this even tough I know that?" Vem är det som säger det, i vilken serie och när säger han/hon/den/det det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet april 17, 2004 Anmäl Share Skrivet april 17, 2004 hm, behöver en ledtråd på den :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 17, 2004 Anmäl Share Skrivet april 17, 2004 En känd serie... Populär bland många filosofiska anime fantaster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 17, 2004 Anmäl Share Skrivet april 17, 2004 En vild gissning: Shinji i Neon Genesis Evangelion, i någon episod mot slutet, känner igen det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 17, 2004 Anmäl Share Skrivet april 17, 2004 FEL! Och då syftar jag inte på efternamnet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 det låter som ett evangelion citat iallafall. men jag är inte riktigt säker på vem som säger det. det kan vara vem som helst typ, förutom rei :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Känner igen det från när misato pratar med shinji i det näst sista ep (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Fel bägge... Ni är inne på fel serie. Ledtråd:En domedags serie. Allt är inte alltid vad det ser ut att vara... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Fel bägge... Ni är inte på fel serie. Är vi inte på fel serie elle har du skrivit fel (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Är vi inte på fel serie elle har du skrivit fel :?: Heh, jag skrev fel, ändrar det.. Ni ÄR på fel serie... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg