Hoppa till innehåll
Anime.se

Animetrivia


jagvillha
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Vad är det för specielt med Killuas familj i Hunter X Hunter?

 

De är lönnmördar. Eller kanske att deras hus ligger väldigt högt över havet =)

Jag vet inte om det är rätt han inte sett så mkt av serien men om det är det ska du ta nästa fråga.

 

Jo men jag väntar på svar från Elgen först, då jag tycker det finns en hel del saker som man skulle kunna kalla speciella med hans familj.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom Elgen inte återkommit ännu antar jag att mitt svar var rätt (Elgen har just förlorat sin rätt att klaga på att folk inte återkommer ^^).

 

Hur kommer det sig att Takumi (Initial D) är en så duktig förare, trots att han bara haft körkort i någon månad?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom Elgen inte återkommit ännu antar jag att mitt svar var rätt (Elgen har just förlorat sin rätt att klaga på att folk inte återkommer ^^).

 

Hur kommer det sig att Takumi (Initial D) är en så duktig förare, trots att han bara haft körkort i någon månad?

 

Det var helt korrekt, men vafan, det har ju varit helg. Man sitter faktiskt inte och pumpar detta forum då. =)

 

Svaret på frågan kan jag inte eftersom jag inte har sett serien :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ledtrådar till folk... Jag vet ju inte, men annars så "NY FRÅGA")(/#)(!"/#) ;)

 

Bah, tycker vi väntar på att någon som sett första avsnittet av serien kommer och svarar på frågan istället =) Får vi inget svar inom 24h så får du ställa en ny fråga =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jodå, visst är det den serien. Skaparen heter Takada Yuuzou. *Slänger en skruvboll till Elgen*

 

*Edit* Hoppsan, just det ja, aimetrivia hette tråden ja, 3x3 eyes har ju iofs kommit ut som anime också ^^;;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...