Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad heter ni?


Doddis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 152
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

alltså.... ni är väl medvetna om att det inte är speciellt bra att posta sitt namn på internet? det i kombination med att de flesta har orten man bor på skriven där under sitt nick gör att det är ganska lätt att hitta var exakt folk bor nånstans, genom tex eniro eller motsvarande söktjänst

 

edit: har bara på skoj kollat hur många jag kan hitta på eniro, och är uppe i tre pers... kollade iofs bara på sidorna fyra och fem, men wtf?

 

edit2: uppe i fem pers på sidorna fyra och fem... det här var riktigt kul...

 

måste nog ha det konstigaste och den mest svårlästa namnet här...

ying-sum

 

you wish...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår inte riktigt det där med att man inte skall lämna ut namn, telefonn ummer och dylikt på nätet?

Folk säger att pedofiler kan få reda på det, eller folk som är ute efter våld.. Skulle de då gå hem till en, knacka på och när man öppnar dörren sedan anfalla och våldta/slå ner en?

 

Nej, förklara gärna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltså.... ni är väl medvetna om att det inte är speciellt bra att posta sitt namn på internet? det i kombination med att de flesta har orten man bor på skriven där under sitt nick gör att det är ganska lätt att hitta var exakt folk bor nånstans, genom tex eniro eller motsvarande söktjänst

 

edit: har bara på skoj kollat hur många jag kan hitta på eniro, och är uppe i tre pers... kollade iofs bara på sidorna fyra och fem, men wtf?

 

edit2: uppe i fem pers på sidorna fyra och fem... det här var riktigt kul...

 

måste nog ha det konstigaste och den mest svårlästa namnet här...

ying-sum

 

you wish...

 

 

not really..... säg en spm ha konstigare? och du vet hur man läser mitt namn???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

not really..... säg en spm ha konstigare? och du vet hur man läser mitt namn???

 

jag har ett konstigare... men jag vill inte gärna ge ut mitt namn eftersom det är så extremt ovanligt att det inte är sant... svåruttalat är det också... kan ta ett exempel, tv-inspektören (eller whatever) knackade på och ertappade mig när jag hade tvn på, så skulle han skriva mitt namn på en lapp typ, och mitt namn står på brevinkastet, men ändå lyckades han både stava det fel och uttala det fel... hmm...

 

 

Nej, förklara gärna.

 

det är en principsak... kanske inte så angeläget för er, men jag vill gärna behålla min anonymitet på nätet...

 

Vad angår de dig (trådskaparen)

 

thats the spirit!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

not really..... säg en spm ha konstigare? och du vet hur man läser mitt namn???

 

jag har ett konstigare... men jag vill inte gärna ge ut mitt namn eftersom det är så extremt ovanligt att det inte är sant... svåruttalat är det också... kan ta ett exempel, tv-inspektören (eller whatever) knackade på och ertappade mig när jag hade tvn på, så skulle han skriva mitt namn på en lapp typ, och mitt namn står på brevinkastet, men ändå lyckades han både stava det fel och uttala det fel... hmm...

 

 

Nej, förklara gärna.

 

det är en principsak... kanske inte så angeläget för er, men jag vill gärna behålla min anonymitet på nätet...

 

Vad angår de dig (trådskaparen)

 

thats the spirit!

 

 

folk läser mitt namn konstigt också!!! det kan blir så konstigt och så många tror att jag bara heter ying, är då trött på det..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjo..//

 

Per "Pärlan" Anders Edvard Henriksson

 

Per från Morfar (Per-Axel)

Anders från farsan

Edvard eh typ gammelfarfar eller nått

Pärlan kallas jag av mina kompisar ;)

 

En av mina kompisar har ett ovanligt namn: Py :D häftigt värre.. ;)

Tvillingarna i min klass heter Satu och Taru, och det är finska och betyder "Saga" och "Berättelse". (om jag förstått rätt) ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
alltså.... ni är väl medvetna om att det inte är speciellt bra att posta sitt namn på internet? det i kombination med att de flesta har orten man bor på skriven där under sitt nick gör att det är ganska lätt att hitta var exakt folk bor nånstans, genom tex eniro eller motsvarande söktjänst

 

edit: har bara på skoj kollat hur många jag kan hitta på eniro, och är uppe i tre pers... kollade iofs bara på sidorna fyra och fem, men wtf?

 

edit2: uppe i fem pers på sidorna fyra och fem... det här var riktigt kul...

 

måste nog ha det konstigaste och den mest svårlästa namnet här...

ying-sum

 

you wish...

 

du vet eniro bara visa hushållets äger dvs om personerna bor hemma hos sina föräldrar så kommer du inte att hitta dom ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
föresten så heter jag Fredrik Wallentin

 

Fint namn, har alltid hatat mitt, jag menar, vad kan man göra med Lars, det måste vara det tråkigaste namnet på jorden, fula bokstäver att skriva, även i skrivstil, en enda sketen vokal och så har jag ett mycket bättre mellannamn bara för det, Leornard är helt klart mer sofistikerat, men man får ju stå ut. :rolleyes:

 

Kallas Falsklocket på ett läger som jag är med på vart år, är rätt roligt när nya medlemmar undrar vem det är. XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

 

 

ninjaedit: haha fan va jag älskar hitta.se... asså ni får fan vara lite försiktigare med vad ni ger ut på internet, speciellt ni som heter något lite ovanligare, typ som gingirl... du bor på Södra vägen i göteborg och har mobilnumret 073-0941***... aja nu ska jag sluta...

 

Nej. Tyvärr inte.. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...