Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad heter ni?


Doddis
 Share

Rekommenderade inlägg

Sandera sa:

Edit: Märkte att jag ger ju ut min MSN här,och den har ju mitt efternman med xD Så jag heter Sandra Caroline Josefin Bjermarker (uttalas Bjärmarker)

 

vänta... sandra på malörtsgatan i angered??? damn vilket sammanträffande...

[...]

Redigerad av Sceleris
Anonymisering.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 152
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Nej,men mina farföräldrar bor där.Hurså?

 

hehe ingenting... skrev in det på hitta.se o kollade om jag kunde blåsa dig... meeen det gick inte... tråkigt tråkigt...

 

 

ninjaedit: haha fan va jag älskar hitta.se... asså ni får fan vara lite försiktigare med vad ni ger ut på internet, speciellt ni som heter något lite ovanligare, typ som gingirl... du bor på Södra vägen i göteborg och har mobilnumret 073-0941***... aja nu ska jag sluta...

 

ninjaedit2: det som jag skrev ovan är skälet till att jag inte ger ut mitt namn... mitt namn är så ovanligt att ni skulle hitta det direkt på hitta.se, komma hem till mig och bjuda på pizza och kolla på anime! eller hmm... det låter ju inte så dumt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ninjaedit2: det som jag skrev ovan är skälet till att jag inte ger ut mitt namn... mitt namn är så ovanligt att ni skulle hitta det direkt på hitta.se, komma hem till mig och bjuda på pizza och kolla på anime! eller hmm... det låter ju inte så dumt ;)

 

De har lyckats med att både stava fel på mitt namn och skriva fel adress så jag känner mig inte speciellt orolig.

 

Pär Ljungström är namnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hitta.se funkar ju jävligt bra. sökte på mig själv med fullt namn (för och efternamn) och gatan som jag bor på.. men icke. där fanns ingen information att hämta.

 

om du har hemlig adress eller vad det heter så finns man inte med där... man kan även maila dom och be dom ta bort en om man finns där och inte vill...

 

sen så kanske det är dina föräldrar (om du bor hemma) som står skrivna på huset... jag vet inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...