Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad heter ni?


Doddis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 152
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

tycker fortfarande det är dåligt att det inte finns en anmäl-knapp, här förekommer hur mycket hets mot folkgrupp som helst här på forumet nu för tiden

Norrland är ju knappast skonat heller. Men vi klagar inte, fast det är klart.. sydlänningar är ju oftast vekare :P

 

Och du tror inte att den knappen skulle missbrukas?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mikaela Persson

 

Hade varit rätt intressant om man verkligen sågat bort skåne för jag vet inte riktigt vilken del jag skulle hamnat på, bor ungefär 500 meter från gränsen, blekinge, men 500 meter är inte så mkt, men jag är ju i alla fall inte officiellt skåning ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ha! nu låter det ju nästan som i "Snapphanar", för även om de SKA låta så, så efter två och en halv timme koncentrerad skånska med en touch av danska så är i alla fall jag rätt mör... ;)

hehe hitta en låten Snapphane klanen på youtube:

fan va dålig..för de första hatar jag hiphop, för de andra bor jag i Skåne och fattar endå knappt va de säger xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Ruben Joseph Benjamin Welsh

 

Fråga inte va mina föräldrar rökte när det döpte mig... alla mina syskon fick normala svenska/europieska namn men nee folk ska tro att jag e jude eller något :P

Hahaha, du fick mig att skratta som fan i alla fall xD

Antar att dina vänner kallar dig för Joseph för de ju ett hyfsat vanligt namn endå:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 weeks later...

Jag heter Angelina! :D Jag gillar mitt namn det betyder ängel. Fast folk brukar kalla mig Angie. Det skulle va mer okej om det vore för att folk sa det med en sån ful ton. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNJII!så ungefär. Bara Angie är väl okej.Angelina Nyström är mitt fulla namn. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...