Hoppa till innehåll
Anime.se

Neon Genesis Evangelion Live Action


Zoushoka-San
 Share

Rekommenderade inlägg

Eftersom de är WETA Workshop (prisbelönta för sina specialeffekter och utrustningar till Härskarringen trilogin) så antar jag att de har rätt mycket pengar att leka med. Men nu verkar det ju som om projektet är lagt på is för tillfället vilket är synd :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Har alltid funderat på hur serier som NGE skulle bli i Live action, vet inte om jag ska hurra eller gråta, jag menar det kan ju bara bli en total flopp eller en höjdare!

Det ska bli spännande att se hur det utvecklar sig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...
med den budgeten den har

Så vitt jag vet så har de ingen budget. Det enda jag vet om att de har är ett manus som godkänts av Gainax. Och lite konceptbilder och sånt.

 

 

Okej baserat på att detta är sant så har dom en budget, och mycket annat skoj bestämt med ^^

 

Om man e lite nyfiken kan man ju oxå kolla under videos för intervju med WetaWorkshop ^^

Synd att det inte finns nån inte fan-made trailer ;(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så vitt jag vet.

Och vad vet du? :>

Jag vet vad jag vet.

Okej baserat på att detta är sant så har dom en budget, och mycket annat skoj bestämt med ^^

Ja, de har bestämt sig för en viss budget, men det betyder inte att de själva har pengarna nu. Vad de gör nu är att springa runt bland olika företag och be om allmosor. De har visst samlat ihop hälften, men det är nog knappast en dans på rosor att få de återstående 50 miljoner dollarna.

 

Filmens framtid är allt annat än säker. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
Om jag inte har fel så är väll piloterna ~14år? Är inte det lite väl "woot" att alla tjejer springer runt med D-kupa ++++ ??

Fjortisar med stora bröst är ju en animekonvention. Du behöver knappast oroa över att de skulle välja ut barnskådespelarna efter bröststorlek. Möjligheten är ju också överhängande att piloterna kommer vara över arton i filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...