Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad ska ni göra i sommar?


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Vad ska ni göra i sommar? Har ni några storslagna planer?

 

Själv ska man till småland och ta det lugnt några veckor, för att sedan sticka till hultsfredsfestivalen. Inget annat har jag planerat, kanske jobba lite smått också. Annars blir det bara att ta det lugnt och jäsa på stranden :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Ska jobba i sex veckor och tjäna 18000 någonting, tungt arbete och långa dagar, men men, pengar sitter inte fel.

 

Sedan skall mina föräldrar bort under en månad så jag och ett gäng kompisar skall blida kollektiv hemma hos mig under tiden.

 

Bada lite får jag väl göra med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska vara ledig en vecka, sedan Dreamhack, sedan ledig ännu en vecka. Sedan börjar jag jobba på Ericsson resten utav sommaren. Har sökt in till högskolan så jag kommer kanske försöka fixxa lägenhet i skövde där jag sökt primärt. Kommer jag inte in ska jag se mo jag kan åka på en språkresa till Japan i höst.

 

Under tiden har jag tänkt börja pilla med mitt RPG-projekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1.Se om jag hittar praktik, så att jag inte suger av samhället mer än vad jag borde göra.

 

2.Hålla Sakurakai vid liv.

 

3.Åka på Sapparikai 4

 

4.Spela Östtysklandspelet på Heron City.

 

5.Träffa någon söt tjej.

 

6.Spara pengar

 

7.Skaffa en saltlampa

 

8.Dricka starkvin (Rött vin skall det vara)

 

9.Skriva idiotiska inlägg på forum som detta (Ironisk självdestruktivitet)

 

10.Sova

 

Och så åker jag till Japan i höst. Sedan väntar en stor fet studieskuld från farbror CSN när jag kommer hem 2 år senare. :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I sommar skall jag inte göra någonting alls. Ingenting. Jag skall sova och vila upp mig inför den hårda tiden i trean.

Eller jo, jag skall ned till Gävle och se på The Hitchhiker's Guide to the Galaxy den 27'e.

Jag skall bada också.. Och lära mig PHP och Java. Jag skall vara med pojkvännen med, och jag skall flytta. Och jag vill träna< som en dåre också..

 

Jag skall ha fullt upp. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer träna en hel del under sommaren, mest skall jag slå på min nya fina sandsäck som jag kanske får när jag fyller år (13 juni).

Förutom det skall jag springa ett jogging spår två gånger i veckan som är 3 km långt.

Och sedan om det blir någon träning utöver det får vi se ^^

Sedan har jag planer på att skaffa två eller tre spel också, Tekken 5, Champions; Return to arms och Juiced.

Det är min sommar det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, jag ska nog sommarjobba lite. Klippa gräset åt föreningen så jag för lite mer pengar... Spela paintball så mycket jag bara kan, Köra moped och... ja, det var nog allt, sticker nog på semester med familjen med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm...jobba dom 4 första veckorna av sommarlovet, kanske åker till frankrike den 5:e veckan om jag vill följa med. Åka på gates of metal, metalhouse och augustibuller. Träffa så mycket folk som möjligt samtidigt som man ska försöka sitta vid datorn så mycket som möjligt :P

Sen har jag nog inte så mycket mer planerat :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bada, bada och bada. Rita, läsa och sola. Sitta framför datorn, gå ut med hundar och äta glass. Och så ska man träna lite också. Sommarjobb är förmodligen för sent att få tag på men det hade varit riktigt bra med ett. Sen hade jga tänkt att bli 16år i juni men vi får se hur det blir med dem saken.

 

Det är min sommar i stora drag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv skall man:

Spela Rollspel

Rollspel skadar inte, speciellt inte när man har ett eget rollspel som nu i nio år har utvecklats från inget till något fint och stort. Jag skall spelleda en kampanj under sommaren, kanske två beroende på tiden och antal spelare. Jag hade tänkt lägga upp information om dessa spelpass på min hemsida, för spelarnas beskådan, men även för de som är intresserade.

 

Fixa Animevisning

Den 4 agusti till 6 agusti så är det stor Tredagars Animevisning i Luleå igen. Denna gång så skall vi höj rekordet 54 besökare till 60!! Och antalet medlemmar skall komma från 23 till 30!! Det är ett generellt mål i alla fall. Mer information om nästa visning kommer inom kort, var vänlig och följ inte länken i min signatur tills den är ändrad.

 

Arbeta

Vem klarar sig utan pengar om man skall flytta? Kalle Anka kankse, men inte Herid Fel. Må hända att jag är moderator här, men INT' FAN ger Avathar eller Docster mig ett ruttet lusöre för det. Hehe. Så det är jobba som gäller när man inte gör något annat.

 

Flickvän

Alla vi som har flick och pojkvänner vet hur mycket tid man vill tillbringa med sin självfrände. Detta leder alltså till att mycket av den tid man har och den man inte har kommer gå tall att spendera med denne specielle person. En person som värmer ens kalla hjärta i sommarmörkret.

 

Flytta

Jag tror mig, hoppas, kunna få en lägenhet om några veckor, så jag skall flytta i början av sommaren och satibilsera mitt första egna hem. Detta lär ta mycket av min vakna tid och även mycket på mina fysiska och mentala krafter. Men det är en plan i alla fall. Dock så krävs det ett vettigt jobb.

 

Träna

Jag är träningsledare för en grupp som skall träna två gånger i veckan under sommaren. Och försöka hålla igång våran kondition och få upp våran teknik. Detta kommer vara roligt, och ansträgande, men det kommer ge det jag vill att det skall ge.

 

Hänga

På forum som dessa och försöka vara aktiv och se till att hålla igång något tempo, trots oordningen, stöket, och allt det onödiga bråtet som finns här. En Moderator borde vara aktiv.

 

Utveckling

Utveckla min dators linuxoperativsystem så jag kan få saker att fungera smidigare, om alls, och förfina min fönsterhanterare samt vissa program jag använder. Så när man har tid skall man även installera den nya routern på min nya PII 450.

 

Anime

Se på anime är ett måste, animetillförseln till världen och mig slutar bara på grund av platsbrist. Vilket inte är så stor risk, jag har andra ställen att lagra sakerna på. Vilket betyder även att det blir nostalgitittande och lite sträcktittande.

 

Döda Krunaldo

Detta skulle ju vara gjort helt före sommaren, om denne inte lyckas göra det jag vill inom snar framtid. Han har lovar guld där det finns koppar. Och jag har gått på det, vilket lämnat en hel förening irriterade.

 

LAN

Om tid finns, och personer orkar arrangera. Flyttar jag så kommer det ju vara ett alternativt sätt att få ihop till hyran och ström om jobb inte har infunnits sig då.

 

Sommarläsning

I oktober kommer Robert Jordans nya bok, The Knives of Dreams, och jag har snart läst ut de 10 böcker som kommit ut hitills. Tänkte försöka hårdnöta dem en två gånger till innan Knive kommer ut, vilket betyder att man måste läsa under sommaren.

 

I övrigt skall jag nog inte göra så mycket annat än att se till att hålla de få bekantskaper jag har vid liv, och se till att göra det vanliga med dem. Hålla ordning på deras rum, se till att de städar, stiger upp, äter och allt sådant de suger på. Se till att de har något att göra genom att tvinga dem att göra något med mig, och så vidare. Tro mig, ni vill inte vara en av dom.

 

Herid the Fel, over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...