Hoppa till innehåll
Anime.se

Er animéhylla


Puhiceus
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 123
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

jag tänker inte kommentera din anime hylla, för min är väääääääääääldigt liten, har typ bara alla OP mangorna...

så mitt blir väl en manga hylla, faktiskt inte ens en manga hylla, min blir en manga/fantasy hylla XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en patetiskt liten samling anime, men en del manga iaf. Fast det står liksom inte i en bokhylla utan utspritt i flera ^^;

 

Lilla anime-samlingen:

anime.jpg

 

Lilla manga-samlingen:

manga2.jpg

 

Stora manga-samlingen:

manga1.jpg

(obs, allt står i dubbla rader, SM, DB m.fl syns inte. I tomrummet brukar mina CD pärmar stå)

 

Och artbooks står lite överallt, eftersom en del har mkt konstiga storlekar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dancing moon: Ursäkta min obotliga nyfikenhet men vad är det för animé som står mellan dominion och galaxy express?. Ser ut som danguard eller något i den stilen... ?

Är det danguard blir jag överumplad då jag inte trodde den var släppt i väst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oh, det här är OT, men jag ser att du äger Guilty Gear X2 #Reload till PS2 och bara måste fråga. Vet du vad det är för skillnad på den versionen och vanliga X2 till PS2? Till Xbox kan man ju i alla fall spela online, kan man det på PS2-versionen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ichise fin samlig om du bor i stockholm trakten så måste jag bara få utmana dig i en soul caliber 2 fight eller burnout 2, 3an funkar också ;) älskar dom spelen...

Tack. :>

Jodå.. jag bor litet utanför stockholm :P

 

 

 

 

Oh, det här är OT, men jag ser att du äger Guilty Gear X2 #Reload till PS2 och bara måste fråga. Vet du vad det är för skillnad på den versionen och vanliga X2 till PS2? Till Xbox kan man ju i alla fall spela online, kan man det på PS2-versionen?

Jag är inte helt säker då jag inte har kört GGX2. Men min vän säger att de har fixat några buggar och lagt till nya karaktärer.. mer än så vet jag inte. Nej, man kan inte lira online vilket är lite trist. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zimeon lär få använda supervidvinkel....

Min samling är inte särskilt stor, den är bara #¤(%&"(#¤&%("# dyr, eftersom jag envisas med att köpa japanska utgåvor som kostar skjortan.

Jag har ingen bild att tillgå för övrigt och orkar inte meka med det nu.

 

Dancing moon: Ursäkta min obotliga nyfikenhet men vad är det för animé som står mellan dominion och galaxy express?

Det är Plastic Little.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...