Hoppa till innehåll
Anime.se

Tekken 5


shinji-kun
 Share

Rekommenderade inlägg

tekken 5 kom ju ut igår som jag hoppas att många redan vet, själv åkte jag och köpte det på direkten. jag har precis låst upp alla karaktärer och är helt förtrollad av devil jin XD. är det någon mer som köpt det och är lika fäst vid det som alla andra tekken spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har bara spelat Tekken 4 så jag antar att jag inte har världens bästa upplevelser av spelserien. Men nåt #5 blir det nog inte för min del. Dock ser den demoniske Jin grymt cool ut på bilderna jag sett. Håll utkik i min galleritråd på Konstplanket framöver. Inte omöjligt att det blir lite Jin-fanart där framöver...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har bara spelat Tekken 4 så jag antar att jag inte har världens bästa upplevelser av spelserien. Men nåt #5 blir det nog inte för min del. Dock ser den demoniske Jin grymt cool ut på bilderna jag sett. Håll utkik i min galleritråd på Konstplanket framöver. Inte omöjligt att det blir lite Jin-fanart där framöver...

 

Anä, det är synd att du spelade 4an faktiskt med tanke på att det är seriens absolut svagaste del. Den är faktiskt rent ut sagt dålig. Tekken 5 går tillbaka till trean mycket mer och vi vet ju alla hur hyllat trean är. Tekken 5 är ruskigt bra, så gillar man fightingspel - Beat 'em up! - Så ska man köpa det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om det blir någe Tekken 5 för min del heller, har alltid tyckt att Tekken spelen har varit sega på något sätt. I rörelser specielt, jag gillar Tekken men som sagt så tycker jag att det är segt att spela. Någon annan som upplever det så?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

spela ca 200 matcher i story mode eller klara devil whitin....

verkar som hälften av gänget är som mina tråkiga kompisar xD men men själv spelar jag mest som azuka.. hon har en atack bug så att hon kan ha ihjäl fienden atan att han kan göra nåt >=) men d e bara nödfal jag anväder den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Riktigt härligt spel! Har inte spelat 4an men trean är riktigt bra, enligt mig. Ska önska mig Tekken 5 på min födelsedag :)

När jag testade femman så tyckte jag det var helt mega-super ballt, och det tycker jag fortfarande! Har dock inte kört Story Mode, bara VS. och Devil Within, som inte var nån höjdare precis... aja grafiken slår ju det mesta inom PS2 beat 'em up hittils iallafall, och det är gameplay a' la Tekken 3, inget wannabe Dead Or Alive 3 spel som jag tycker blir lite klyddigt med att man blir nersparkad från höjder... eller det är kanske bara fräckt... iallafall 3d världen känns lite inte-beat-em-upig.

 

Men men... jag kan bara längta till min födelsedag :)!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...