Hoppa till innehåll
Anime.se

Ny svensk webbutik


forehead
 Share

Rekommenderade inlägg

twana.jpgTwana.se är en nyöppnad svensk webbutik som inriktar sig på Japansk kultur, och då pratar vi givetvis manga och anime. Sidan har för tillfället ett ganska begränsat sortiment med manga, happy tree friends DVDs, musik och japanskt smågodis, men priset är desto mer lockande.

 

Butiken planerar även att utöka sitt sortiment med bland annat anime, affischer och dylik merchandise, men när det kommer är oklart.

Frakten ligger på 29 kr, och om du köper för över 500 kr är de även så hyggliga att de skickar med ett paket Pocky på köpet. Köper du för över 1000 ingår även frakten.

 

Specielt för twana.se kan vara deras rabattsystem.

Du kan köpa till dig rabatt (upp till 5%) för rena

kontanter, antingen genom att handla på butiken

eller köpa rabatten för sig, men du kan även få

rabatt genom att skriva en ofantlig mängd med

inlägg på deras forum. Ett alldeles lysande sätt

att spamma sönder ett forum på.

 

 

- twana.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Um... Okej att ni uppmärksammar en nyöppnad webbutik med anime/manga-sortiment, men gränsar inte den här "nyheten" lite väl tydligt till ren reklam? Vore inte texten skriven i tredje person kunde den lika gärna ha direktkopierats från en regelrätt reklamflyer. Tips säger jag ingenting om, men den här texten går IMHO över gränsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Um... Okej att ni uppmärksammar en nyöppnad webbutik med anime/manga-sortiment, men gränsar inte den här "nyheten" lite väl tydligt till ren reklam? Vore inte texten skriven i tredje person kunde den lika gärna ha direktkopierats från en regelrätt reklamflyer. Tips säger jag ingenting om, men den här texten går IMHO över gränsen.
Editerat den smått.

 

Om du tycker jag är lite väl informativ ber jag om ursäkt, men vi har ingen kontakt med twana.se så reklam är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan.

 

Vi visste ingenting om det här forumet och att det fanns reklam för oss här. Det uppskattas väldigt mycket och vi hoppas att din (forehead) belöning som du fick var tillräcklig.

 

Som många kanske har uppmärksammat går det för tillfället inte att använda postförskott som betalningsmetod. Det ber vi så hemskt mycket om ursäkt för, men vi räknar med att postförskott kommer att kunna användas inom 1-2 veckor om allt går som det ska.

Dock kan jag personligen meddela att jag föredrar att inte använda postförskott då det kostar 50:- extra när man kan slippa betala de 50:- kronorna genom att använda de andra betalningsmetoderna :P

 

Jag hoppas att ni ska trivas med oss både nu och i framtiden. Är det några frågor går det utmärkt att skriva dem här, maila oss eller skriva på vårt forum.

 

Tack!

Kristofer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...och vi hoppas att din (forehead) belöning som du fick var tillräcklig.
(?)
Det där lät ju lagom bra...

 

Artikeln skrevs enbart i syfta för att upplysa folk om butiken. Efter några dagar mailade twana.se mig och ville ha min adress för att skicka ett paket pocky som tack, jag bara bugade och tog emot.

 

Kristofer: Det var mer än nödvändigt, men väldigt omtänksamt! Vi försöker inte göra "reklam" för er, bara upplysa folk om var de kan inhandla sin manga.

 

Lycka till med butiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Uh, jag behöver en nyckelring, helst en som inte är platt utan någon mer leksaks-lik.

Skaffa någon sån för tusan!

Kan rekommendera http://www.keitai.se/ .

Har beställt snygga Gloomy-nyckelringar från båda ställena och varit väldigt nöjd båda gångerna.

 

Lite roligt med Twana.se:s rabattsystem också. 5% rabatt kostar 5000kr. Det innebär ju att man måste köpa för över 100000kr i deras butik för att det ens ska löna sig. ;)

Men annars verkar det vara en finfin butik!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan.

 

Det här med rabattsystemet är vad man kan säga på prov och hittills verkar det helt meningslöst vilket kommer att leda till att alla rabattsystemen kommer att försvinna då ingen använder dem :)

 

Lagret uppdateras fortfarande så kika in lite då och då efter nya produkter.

 

Vi tackar och tar emot den goda responsen från er på det här forumet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här med rabattsystemet är vad man kan säga på prov och hittills verkar det helt meningslöst vilket kommer att leda till att alla rabattsystemen kommer att försvinna då ingen använder dem :)

Men om ni nu tar bort systemet, så kanske ni kan introducera det igen i framtiden då ni kanske har fler kunder?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här med rabattsystemet är vad man kan säga på prov och hittills verkar det helt meningslöst vilket kommer att leda till att alla rabattsystemen kommer att försvinna då ingen använder dem :)

Men om ni nu tar bort systemet, så kanske ni kan introducera det igen i framtiden då ni kanske har fler kunder?

 

Ja, det vore mycket möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...