Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa spelet


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

KKND, aldrig spel, va ruskigt fult det var! =P

2:an är däremot riktigt skoj! (:

 

Klart, det är ju svingammalt. Älskade båda två, på den gamla goda tiden. (: Krush, Kill N' Destroy!

 

OT: JockeII byta idn avatar snälla... usch för överanimerade avatarer...

 

Är ju verkligen inte flashig eller nåt så du borde inte störa dig på den. Och dom flesta tycker den är söt så! :)

 

 

Keep the pics coming Sneakan! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JockeII, finns en anledning varför vissa forum t.o.m. har regler som kan leda till temp. ban för att man har animerade avatarer. Din avatar gör inget annat än att leda bort ögonen från texten och forum är till för att man ska kunna snacka med folk, inte sitta och bedåra andras avatarer. Men jag antar väl att det finns folk som bara gör det. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske det kanske, men inga forum jag är aktiv på iallafall. Denny du vet att på en del anime-relaterade forum så har man mycket större avatarer än här och dessutom stora signaturer, just för att man tycker det är snyggt och det är kul att göra nya och byta etc.

 

Kan man inte läsa en text pga en liten animerad avatar så skulle jag säga att man inte har någon vidare bra koncentrationsförmåga. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denny du vet att på en del anime-relaterade forum så har man mycket större avatarer än här och dessutom stora signaturer, just för att man tycker det är snyggt och det är kul att göra nya och byta etc.

Stämmer, va på ett forum en gång där de va en snubbe som hade typ ca

6 x 15 cm stor blinkande signature med tusen olika färger så man nästan fick epilepsi-anfall + en fet jobbig avatar. Jag tycker begränsningarna e lagom på detta forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denny du vet att på en del anime-relaterade forum så har man mycket större avatarer än här och dessutom stora signaturer, just för att man tycker det är snyggt och det är kul att göra nya och byta etc.

Stämmer, va på ett forum en gång där de va en snubbe som hade typ ca

6 x 15 cm stor blinkande signature med tusen olika färger så man nästan fick epilepsi-anfall + en fet jobbig avatar. Jag tycker begränsningarna e lagom på detta forum.

 

Såna är ju bara gjorda för att störa folk, jag menade att avatars och signaturer kan vara en kul grej också. Och min avatar håller sig inom begränsningarna så. (:

 

"Bildorientering: 1

Datum och tid filen senast ändrades: 2006:12:27 18:53:13

Använt program: Adobe Photoshop CS Windows"

 

Lol kom fram värsta specialrutan när jag högerklickade på din bild i Opera Sneakan. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan man inte bara göra så att gif bilder inte fungerar att laddas upp? jag har inte nåt emot signaturer varken stora eller små (okej, vissa forum går till överdrift), och inte stora avatarer (nästan tvärtom faktiskt), men rätt lagom stora nu tycker jag, men rörliga signaturer/avatarer is the shit!

 

btw sneakan bilden:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...