Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa spelet


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Jocke II och Dread, va e det med min bild? nått som buggar? jag har aldrig sett nån specialruta elr nått:( Jag använder själv Opera som webläsare men det lär väl inte spela nån roll:o

 

det är nog jockeIIs dator som lever sitt eget liv, inget hos mig, men jag använder förvisso firefox.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jocke II och Dread, va e det med min bild? nått som buggar? jag har aldrig sett nån specialruta elr nått:( Jag använder själv Opera som webläsare men det lär väl inte spela nån roll:o

 

Nej nej, jag högerklickade och tog Egenskaper på din bild och då fick man se en specialruta jag aldrig sett tidigare, troligtivs för att Adobe lämnar en signatur eller nåt på bilden. ^^

 

Och Dread menade med 100% att det är DIN tur att posta en bild ffs! =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den är ändå rätt lätt på det sättet att har man någon spelat själv eller sett någon så minns man det. Inte minst för "Free Range" vapnet.

Togs in och översattes av ett, för ett tag sedan igenbommat, företag som hade som affärsmodell att göra rätt exklusiva översättningar på en uppsjö spel som ingen annan ville befatta sig med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...