Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

senastekm5.jpg

 

Hanaukyo Maid Team vol.1 + SE box 2X* (hela 4st karaktärs pencilboards)

Burn Up Scramble vol.1 + SE box (zomg magneter :D)

Silent Möbius vol.1-3 (+ affish och en minimanga, woho)

 

*Anledningen till att jag fick två är för att jag råkade beställa det och upptäckte det inte förens jag hade hämtat ut paketet, om någon vill ha den ena (som fortfarande är inplastad) så kan ni hojta (PM) till (dock inte gratis >:().

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Kom på att jag inte postat bilder på min DVD volym 3 av Clannad - Limited Edition:

 

Paketet var riktigt stort när jag hämtade ut det, men väl hemma märkte jag att anledningen var att det följde med en riktigt snygg dvd-box för alla åtta volymer i samma material som vanliga böcker har som omslag:

CnWguOpeH.jpg

 

Hela innehållet:

PpANdIKPs.jpg

 

DVD-fodralet öppnat samt även en bild på den siste sjöstjärneanvändaren Fuko!

GSuVsWAKZ.jpg

 

Sist men inte minst, detta snygga drykesunderlägg! Texten till vänster säger något i stil med "Om du vill, kan du komma till Fukos storasysters bröllop?"

mcwDeEYMj.jpg

 

Slutsats: Ännu ett lyckat köp :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom hem från två veckors Syd-Amerika och hittade detta på mitt skrivbord:

 

utenarosecollectionrp9.jpg

 

Revolutionary Girl Utena: Rose Collection från SFbok. Hade egentligen aldrig förväntat mig att få denna då jag beställde den när den var på restnotering (för ungefär ett halvår sedan) och jag har under den tiden fått otaliga mail där de säger att det verkar ovisst när de ska få in den igen om ens alls.

 

Nu verkar det dock som att min plan att ha Black Rose Saga från Webhallen (för dryga 850kr) som nödex, har raserats då någon köpte deras sista ex av boxen. Istället fick jag nöja mig med runt 40 (vet inte exakt hur många det var men postar bild när jag har dem i hand) anime-dvder istället då jag plockade stora delar av Webbis 30kr per anime REA :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Hämtade ut Clannad DVD LE volym 4 på posten. Mycket godis, bl.a Ett häfte med produktionsskisser en samling kalender på olika småbilder april 2008 - mars 2009, samt ett recept på hur man tillagar "hitode-bröd"! :D

Orrin jobbar på att översätta den, och när det är klart kommer receptet att finnas här i tråden :)

 

tKXWtoFur.jpg

 

atZHkzqUk.jpg

 

zTBvToGwZ.jpg

 

qhvWhiRch.jpg

Texten ovanför Sanae: "Hitodepan no tsukurikatadesu"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...