Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Kom just hem ifrån mitt möte med Gogo som verkar vara en trevlig prick :D Men vi fick inte så mycket sakt kändes väl lite konstigt eller nåt jag vet inte men iaf så mitt nya köp är iaf fafner vol 1,2,3,4 ska man bara köpa dom andra 3 volymerna. var förbi sf-bok och tänka köpa dom men fysatan vad dyra dom var 279 kr dvden :shock:

 

Hehe, jo blev lite konstigt eller vad man skall säga. :P Men det var trevligt att träffas. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom just hem ifrån mitt möte med Gogo som verkar vara en trevlig prick :D Men vi fick inte så mycket sakt kändes väl lite konstigt eller nåt jag vet inte men iaf så mitt nya köp är iaf fafner vol 1,2,3,4 ska man bara köpa dom andra 3 volymerna. var förbi sf-bok och tänka köpa dom men fysatan vad dyra dom var 279 kr dvden :shock:

 

Hehe, jo blev lite konstigt eller vad man skall säga. :P Men det var trevligt att träffas. :)

 

Det luktar pinsam tystnad! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom just hem ifrån mitt möte med Gogo som verkar vara en trevlig prick :D Men vi fick inte så mycket sakt kändes väl lite konstigt eller nåt jag vet inte men iaf så mitt nya köp är iaf fafner vol 1,2,3,4 ska man bara köpa dom andra 3 volymerna. var förbi sf-bok och tänka köpa dom men fysatan vad dyra dom var 279 kr dvden :surprised:

 

Hehe, jo blev lite konstigt eller vad man skall säga. :P Men det var trevligt att träffas. :)

 

Det luktar pinsam tystnad! :D

Bah! Det är ni sydlänningar som inte är van att det är tyst ;)

Precious silence! :]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag så fick jag hem min Kanon R2 DVD 1 och AyuMayu Gekijo. Eftersom jag inte har någon fungerande kamera kan jag inte visa bilder, men Flaskis har lagt upp bilder på Kanon DVDn tidigare i tråden och AyuMayu ser ut såhär.

 

Z56r85.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va e ayumayu för ngt :P? (ja jag vet att det har med KGNE att göra, men e det fanart, lol manga lr ngt annat?)

Det är en animeserie på 4 korta avsnitt som har gått på âge hemsida under dom närmaste månaderna, DVDn som jag har köpt är dom fyra avsnitten samt fyra till som inte har visats förut.

 

Serien är en parodi på olika âge spel främst KGNE och Muvluv, men även några av deras mer okända. Den är allafall väldigt rolig och helgalen, rekommenderar den starkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har beställt:

 

Neon Genesis Evangelion (Death & Rebirth + End of Evangelion)

Manga Entertainments? Hoppas det var billigt, de ska väl släppa renewal-versionen i år. (Mangas gamla DVD hade ganska dålig bild. Skärmdumpar, med spoilers, som jämför deras utgåva med japanska renewal finns här.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Manga Entertainments? Hoppas det var billigt, de ska väl släppa renewal-versionen i år. (Mangas gamla DVD hade ganska dålig bild. Skärmdumpar, med spoilers, som jämför deras utgåva med japanska renewal finns här.)

Ge mig inte ångest nu. :P Omkring 300kr gick det på. (Det är dock Madmans utgåva som jag har beställt, men den lär väl vara så gott som samma som Mangas) Kände faktiskt inte ens till att det existerar en nyutgåva av filmerna ens i Japan. Nåja, jag är sugen på att se filmerna nu och får väl också köpa platinum då de släpps.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testade axelmusic så det blev bara Gundam Seed vol 2: Unexpected Meetings.

 

Det är skickat, om det fungerar bra, bra med skydd och liknande lär det bli ett par boxar därifrån nästa gång.

Elfen Lied + DNA^2 box =)

 

Sitter bara och väntar på att I"s Pure ska släppas i USA så man kan köpa de med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Blev bara DNA^2 collection förra gången.

 

Nu i slutet av månaden vet jag inte riktigt vad jag ska köpa. Elfen Lied ligger bra till, samma sak med några DVDer i Gundam Seed så man någon gång får slut på den serien. Bara 8 volymer kvar och 10 av GSD...

 

Kaleido Star är vackert att kolla på, men återspelningsvärdet är litet väll lågt, men jag är sugen, definivit, även på Burst Angel som släppts som samlingsbox :)

 

Men även Kodocha, Maison Ikkoku, Marmalade Boy och flera...

 

synd man inte vore miljonär så man inte behövde välja mellan alla serier, bara att köpa de allesammans på en gång :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har förhandsbokat:

 

haruhi92kc4.jpg

 

Den släpps inte långt innan min 18-årsdag så det passar väl bra, är så glad nu att jag byter avatar till en som passar produkten.

 

(ni som använder ff kan få upp en extra bild med haruhi, ni som använder ie får inte upp nån extra bild :S)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...