Hoppa till innehåll
Anime.se

Mangaköp


dreamchaser
 Share

Rekommenderade inlägg

Dock har jag bestämt att jag INTE tänker köpa mer manga förrän jag har läst ut det jag har (en del Conan, några Fullmetal Alchemist, en eller två One Piece, för att nämna några).

 

...jovisst, tjena. Var i SF-bokhandeln idag för att köpa en present till min mor som fyller år imorgon, och passade på att plocka upp .hack//Another Birth vol. 4 till mig själv.

 

Just nu finns det helt sjukt mycket titlar jag suktar efter i den butiken. Både Full Metal Panic och Welcome to the NHK har kommit ut i romanform (orginalromanerna) samt del 4 i Scrapped Princess. Samt Yotsuba del 5. Samt D.Gray-Man del 5-6. Samt den fjärde Fullmetal Alchemist-romanen. Samt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är själv lite sugen på Welcome to the N.H.K. Det var ett tag sedan jag provade på att läsa engelsköversatta lättisar. Men den får vänta tills jag har tid att sitta ner i lugn och ro och läsa något igen (troligtvis till sommaren nästa år, urk...).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Jag är själv lite sugen på Welcome to the N.H.K. Det var ett tag sedan jag provade på att läsa engelsköversatta lättisar. Men den får vänta tills jag har tid att sitta ner i lugn och ro och läsa något igen (troligtvis till sommaren nästa år, urk...).

 

Jag tog mig faktiskt tid att börja läsa den tillslut, trots att jag inte har någon tid egentligen. Jättekul bok, dock är den klart störd där jag just nu läser. Men i övrigt är det kul, och boken känns lite grand som de japanska nerdarnas svar på High Fidelity. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Funderade i torsdags om jag orkade köpa en hög manga och böcker, hade mycket i ryggan men tänkte ändå att varför inte. Tur det - på kvällen blev jag jättesjuk så det var till att ligga i sängen och läsa större delen av helgen.

 

MW av Osamu Tezuka

Andromeda Stories av Keiko Takemiya och nån snubbe (jäkla schysst att hennes grejer börjat översättas!)

The day I become a butterfly av nån. Skum men söt BL

Kamen Tantei 3 av Matsuri Akino

 

och lite innan dess kom mina två sista RG Veda från Tyskland. wheeee *kramar*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

SF-bokhandeln brukar mig veteligen ta 3-6 arbetsdagar på sig att skicka ut varorna, om allt finns i lager. Vilket betyder att man kan få vänta i en vecka om man har otur. Om man bor i närhetan lönar det sig definitivt att åka och köpa själv.

 

På tal om vilket var jag på SF-bokhandeln igår för att köpa julklappar. Riktigt frustrerande att gå omkring bland hyllorna av manga som man vill sätta tänderna i, och inte kunna köpa något till sig själv. Det gick dock vägen med julklapparna, förrutom till min syster; hon kan japanska, och vägrar läsa svensk/engelsk-översatt manga. Det är knepigt det där med julklappar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SF-bokhandeln brukar mig veteligen ta 3-6 arbetsdagar på sig att skicka ut varorna, om allt finns i lager. Vilket betyder att man kan få vänta i en vecka om man har otur.

snyft. fortfarande ingen avi i posten.

Hur ska jag överleva julen om jag har varken anime eller manga?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehehe läcker baddräkts kalender.

Inte för jag skulle våga mej på att köpa en sån, men vad kostade saken?

 

Nu är det ju ingen kalender utan en manga på 200 sidor.

Men den kostade 1000 Yen + frakt

Dvs omkring 60 kronor. frakten beror ju lite på hur stor ordern är. I det här fallet kanske 40 kronor. Så en hundring totalt är nog en bra uppskattning.

 

 

Skådar jag ett bra intresse som börjar växa till här? Bådar gott för framtiden :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...