Hoppa till innehåll
Anime.se

Request thee wallpaper


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 106
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Undrar om det finns någon som har några snygga wallpapers med D.Gray Man.

 

Voila!

animepaperwallpapersdgrgx1.th.jpg

 

et..

 

1280x1024deathlovesuslf1.th.jpg

Dessa två är de snyggaste D.Gray Man väggpapprerna jag har, det mesta jag hittar är tyvär bara skräp.

 

Nyförälskad som jag är så letar jag efter snygga FMP! väggpapper, skulle uppskattas extra om de är 1280x960 (vilket jag använder) eller större. Now my soon-to-be-minions, find me some wallpapers. Ike!

chidoricd6.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Undrar om det finns någon som har några snygga wallpapers med D.Gray Man.

 

Voila!

animepaperwallpapersdgrgx1.th.jpg

 

et..

 

1280x1024deathlovesuslf1.th.jpg

Dessa två är de snyggaste D.Gray Man väggpapprerna jag har, det mesta jag hittar är tyvär bara skräp.

 

Nyförälskad som jag är så letar jag efter snygga FMP! väggpapper, skulle uppskattas extra om de är 1280x960 (vilket jag använder) eller större. Now my soon-to-be-minions, find me some wallpapers. Ike!

chidoricd6.jpg

 

Bugar, och tackar^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wallpapers från följande animér vore grymt; Yukikaze, Honneamises Vingar, Mobile Suit Gundam (UC) och Infinite Ryvius.

 

Ska vi se här gundam wing har ett några snygga wallisar på bara mechs dock :D

 

zeromm4.th.jpg

33mr8.th.jpg

epionoi6.th.jpg

 

 

En av dom snyggaste wallisar enligt migmen jag är ju mecha fantast :D

deathscythews6.th.jpg

 

 

Dock inga wallisar på dom andra serierna :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

behöver nåt nytt wallpaper känner jag... hmm... animebrud + blod (eller mörk, ond) + ecchi + kanske svärd (men inte nödvändigtvis), sen får ni gärna använda er fantasi på en bra serie. Jag har slut på ideer på serier, och samt så kan jag inte regga en ny på animepapers.net då dem inte vill ha accounts med samma ip tydligen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

behöver nåt nytt wallpaper känner jag... hmm... animebrud + blod (eller mörk, ond) + ecchi + kanske svärd (men inte nödvändigtvis), sen får ni gärna använda er fantasi på en bra serie. Jag har slut på ideer på serier, och samt så kan jag inte regga en ny på animepapers.net då dem inte vill ha accounts med samma ip tydligen...

 

Men lilla gubben det är ju bara att skriva på msn såf ör du hur måcket du vill :D Iaf här kommer några: Alla kanske inte ses som onda men men man kan inte få allt :P

bakuretsutenshi226630wc4.th.jpg

katagirlcv1mm1.th.jpg

minitokyoanimewallpaperzi2.th.jpg11994sd1.th.jpgtenjoutenge11nm7.th.jpg

rangemurataed9eedit465bx6.th.jpg

mahoushoujoailavabug316av4.th.jpg

higurashinonakukoronijayq1.th.jpghigurashnonakukoroni02wn4.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte riktigt nån anime att req:a men jag vill gärna ha nån mörk bild där fokusen är på ögonen, gärna övernaturliga ögon typ som MJ har i videon Thriller. Eller någon bild på nån ängel eller nåt sånt. Hade en ängel BG förut :) Satt och grät i armarna på nån sten/metall kill-ängel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

namnls2xs6.png

 

mitt nya, har dessutom börjat använda gaim, istället för live messenger, verkar ta mindre kraft dessutom så passar det bättre till xp imo.

 

WTB den bliden ^^

 

animepaperwallpapersitosr3.jpg

 

tacka jockeII också, var han som fixa dne till mig från animepapers... dem vill inte låta mig ladda hem fler wallpapers där, men fixar sig väl så småning om hoppas jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...