Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken anime såg du klart senast?


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

... Shira no Toki

 

 

 

 

Annars vare nog Cowboy Bebop för ett tag sedan och den sög... Skit kass serie!

 

 

W-T-F?

 

 

Hur kan någon överhuvud taget påstå att denna underbara serie suger? Med dess underbara stämning, grymt stilrena karaktärer. dess otroliga flyt...

 

SKÄMS!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är väldigt omoget gjort, inte mobbar jag folk som inte gillar gundam seed :rolleyes:

 

äh, ja har fortfarande inte orkat ta mig igenom mer än första avsnittet av bebop och då somnade jag, men sen har ja iofs inte orkat se hela elfen lied heller... får väl ta å se den snart så att vissa 08or inte blir flintisar de vore ju förskräckligt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va inte sett klart elfen lied än Dread hur lägne ska jag tjatta på dig :P

Börjar ju bli flintis

 

mjo ja vet... tror ja ska se den snart :P

 

 

f.ö. så ingen misstolkar mig så var mitt förra inlägg menat å vara lite ironiskt... ja, jag har redan gett upp om att finna folk med bra smak och vett(?) här på forumet :P

 

funderar också på att ge bebop en chans till, men de får bli när ja har lite mer tid över.

 

 

för att inte komma alldeles för lång ifrån topicen, så den senaste jag såg var nog Stellvia no universe igen. Helt enkel en fenomenal serie (jag är mycket för mecka och sciencefiction har ja märkt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senaste jag såg klart var Utawarerumono och Ai no Kusabi.

utawarerumono.jpg

Utawarerumono var helt underbar :D men blev lite förvirrande på slutet. Hörde någonstans att det skulle komma en film om den :) .

th_ainokusabi.jpg

Ai no Kusabi (yaoi på HÖG nivå) var också helt underbar men man blev lite deprimerad på slutet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

... Shira no Toki

 

 

 

 

Annars vare nog Cowboy Bebop för ett tag sedan och den sög... Skit kass serie!

 

 

W-T-F?

 

 

Hur kan någon överhuvud taget påstå att denna underbara serie suger? Med dess underbara stämning, grymt stilrena karaktärer. dess otroliga flyt...

 

SKÄMS!

 

Ingen aning men den sög rätt så rejält iaf! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senaste jag såg klart var Tsukuyomi moonphase, jag vet jag borde skämmas som inte har sett den tidigare. Den var väldigt bra allafall, men jag hade väl inte räknat med någonting annat eftersom det är en Shaft serie.

 

Haibane Renmei är en av mina absoluta favorit serier, roligt att höra att andra här gillar den också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haibane Renmei är en av mina absoluta favorit serier, roligt att höra att andra här gillar den också.

 

Ja, det roliga är att jag kom i kontakt med serien genom en tidning jag köpte i Holland. "AniWays" tror jag den hette. På baksidan var den en bild på den och jag kände direkt att detta får jag kolla upp. Det slutade ju ganska lyckat. Riktigt mysig serie, gillar mystiken i den :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...