Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad ser du på för anime just nu?


Sadokan
 Share

Rekommenderade inlägg

kollar på:

.hack//roots

Bleach

Bakugan Battle Brawlers

Chrno Crusade

D. Gray Man

Denno Coil

Ergo Proxy

Gintama

Karas

Katekyo Hitman Reborn!

Naruto: Shippuuden

Over Drive

Prince of Tennis: The National Tournament

Spiral

Tsubasa Chronicle 2nd Series

Zero no Tsukaima

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började precis på Tengen Toppa Gurren-Lagann, vilken tur att man väntat i flera månader på att den skulle bli klar.

Nu är det bara att se allting på raken, första avsnittet var ju faktiskt skitbra.

 

Blev dock lite trött när Yoko kom in i serien och FanServicade med sig själv.

Men sedan räddade Leeron avsnittet med sin sköna attityd och utseende.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blev dock lite trött när Yoko kom in i serien och FanServicade med sig själv.

Men sedan räddade Leeron avsnittet med sin sköna attityd och utseende.

Jag citerar det Hellsinger sa under Uppcon:

Yoko finns med endast för en anledning, att vara något all testosteron serien bildar gå till

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Just nu följer jag Clannad och Gundam 00, båda två verkar riktigt lovande tycker jag faktiskt. Sedan så har jag snart kollat klart på Tengen Toppa Gurren Lagann, så sjukt jäkla underbar serie, hade hoppats på att kolla klart på den bara några dagar efter att sista avsnittet hade släppts, men på grund att jag har haft massa annat för mej så har jag inte kunnat kolla så mycket som jag planerat :( .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började se Higurashi no Naku Koro ni och Texhnolyze i lördags. Följer även Clannad och försöker se Neon Genesis Evangelion (för tredje gången. Jag blir bara så arg på Shinji för att han är en så dum liten mes. Och på Asuka för att hon är en sån dum liten fjolla. Och på Rei för hon är ett viljelöst våp. Och... kort sagt så hatar jag karaktärerna. Jag tröttnade kring ep. 12 senast, ett nytt rekord!).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ef - a tale of memories

Blev grymt imponerad av Ep 1! nästan mer än av Clannad faktiskt(Clannad "visste" jag ju skulle vara bra iaf).

Stundtals lysande dialog och härlig animation.

Har redan sett avsnittet 3 ggr :D

 

...och försöker se Neon Genesis Evangelion (för tredje gången. Jag blir bara så arg på Shinji för att han är en så dum liten mes. Och på Asuka för att hon är en sån dum liten fjolla. Och på Rei för hon är ett viljelöst våp. Och... kort sagt så hatar jag karaktärerna. Jag tröttnade kring ep. 12 senast, ett nytt rekord!).

 

Häng kvar ett tag till tycker jag, dom har alla skäl till att bete sig som dom gör. Sen är det ju liksom meningen att den handlar om en/flera socialt missanpassade personer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ef - a tale of memories

Blev grymt imponerad av Ep 1! nästan mer än av Clannad faktiskt(Clannad "visste" jag ju skulle vara bra iaf).

Stundtals lysande dialog och härlig animation.

Har redan sett avsnittet 3 ggr :D

Vänta bara på avsnitt 2, det imponerade på mig väldigt mycket. Trodde först inte Shafts/Shinbos ganska unika stil skulle passa i den typen av serie men den har gjort sig mycket bra. Sen att min favorit röstis Hiroko gör en roll i den (som Miyako) gör den knappast sämre heller...

 

Sen är introt det klart snyggaste den här säsongen också.

 

Själv anser jag nog även att ef är den serie som jag uppskattar mest efter två avsnitt, men Clannad och Kodomo no Jikan har också varit underhållande så klart. Även om den sistnämnda beror på att jag läser mangan och gillar den allvarliga ton första avsnittet hade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Häng kvar ett tag till tycker jag, dom har alla skäl till att bete sig som dom gör. Sen är det ju liksom meningen att den handlar om en/flera socialt missanpassade personer.

 

Jag vet. Jag har fått detta berättat för mig.

 

Jag tror egentligen tricket är att inte se alla avsnitt på en gång, så irritationen hinner svalna lite mellan avsnitten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GENSHIKEN SÄSONG 2!!!!!!!11!1oneone

 

Wow, redan 2 avsnitt ute och jag visste inte ens om att de skulle göra en tvåa.

Skönt att de hoppade ifrån Ovan, tihi.

 

/

 

Började plötsligt se på Hajime no Ippo för kanske femte gången ikväll i brist på annat, den ligger bland de bästa, klassiker.

Det farliga med serien är att man börjar IRL-Träna så överdrivet mycket. ´=(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började kolla på Seto no Hanayome för några dagar sen. Jag var ganska skeptisk till denna serien innan jag började kolla på den, vilket också är förklaringen till att jag inte har kollat på den tidigare. Jag trodde inte att jag skulle gilla den typen av serie, men satan va förvånad jag blev. Detta är lätt den roligaste serie jag sett. Så det borde inte ta alltför lång tid anna jag har kollat klart på den ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...