Hoppa till innehåll
Anime.se

TV4 satsar på anime


Noctune
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 287
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Nu slipper man töntigt pokémon iallafall XD

Näru. Det kommer att sändas innan Yu-Gi-Oh om ryktena på Zmanga stämmer.

Tönthetsfaktorn i Yu-Gi-Oh är Pokémon upphöjt till 2, så nog kommer det bli värre för dig allt. Tur att man har möjlighet att slippa titta i alla fall.

 

Menar du det? Då var det ett ännu större bottennapp av TV4 än jag trodde...

 

Jag ska ändå kolla in episod 1 (och kanske episod 2) tänkte jag, sen får jag se... :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm... varför hurrar jag inte? Den kommer vara översatt till svenska(ganska säkert), det verkar vara en riktigt dålig serie... i stil med sailor moon eller pokemon :/

1. Sailor Moon är en helt okej anime.

2. Yu-Gi-OH! är en ganska bra anime.

3. Varför ha anime på TV om den inte är dubbad? Då kan man ju lika gärna ladda ned...

 

Jag är posotict inställd. Såg på Yu-Gi-OH! när jag precis hade uptäckt Dragonball, och den är rätt skön faktiskt.

 

[EDIT]:

Senshidude>> För att den handlar om när huvudpersonerna mötte varandra och äventyr innan den började spela kort. Detta vill självklart inte små amerikanska barn se, de vill se monster och stuff direkt, så de klippte bort den.

 

Jag skulle gärna vilja ha ett dubbat Japanskt intro. Det skulle vara tufft. :P. Meeeeen dem kommer säkert bara gå i USAs fotspår och ta deras och skita i originalintrot... orginalintrona äger ju alltid :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm... varför hurrar jag inte? Den kommer vara översatt till svenska(ganska säkert), det verkar vara en riktigt dålig serie... i stil med sailor moon eller pokemon :/

1. Sailor Moon är en helt okej anime.

2. Yu-Gi-OH! är en ganska bra anime.

3. Varför ha anime på TV om den inte är dubbad? Då kan man ju lika gärna ladda ned...

 

Jag är positivt inställd. Såg på Yu-Gi-OH! när jag precis hade uptäckt Dragonball, och den är rätt skön faktiskt.

 

[EDIT]:

Senshidude>> För att den handlar om när huvudpersonerna mötte varandra och äventyr innan den började spela kort. Detta vill självklart inte små amerikanska barn se, de vill se monster och stuff direkt, så de klippte bort den.

 

Jag skulle gärna vilja ha ett dubbat Japanskt intro. Det skulle vara tufft. :P. Meeeeen dem kommer säkert bara gå i USAs fotspår och ta deras och skita i originalintrot... orginalintrona äger ju alltid :P.

WHOPPPPS Klickade på Quote i stället för edit :P.

 

Herid Fel >> Nej Starzinger är idiotisk och borde avlivas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senshidude>> För att den handlar om när huvudpersonerna mötte varandra och äventyr innan den började spela kort. Detta vill självklart inte små amerikanska barn se, de vill se monster och stuff direkt, så de klippte bort den.

 

Jag skulle gärna vilja ha ett dubbat Japanskt intro. Det skulle vara tufft. :P. Meeeeen dem kommer säkert bara gå i USAs fotspår och ta deras och skita i originalintrot... orginalintrona äger ju alltid :P.

 

Hmm...verkar som om det luktar lite Sonic X om det här... Skulle inte förvåna mig om de tog bort originalintrot (och outtrot). >:(

 

Väldigt synd att början försvinner då alla möts, den delen brukar vara bland de bästa delarna i en serie... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvärr är det inte episod 1, utan 28 som serien börjar med. Första säsongen är bortklippt.

 

Hmm...ok... får jag fråga varför den är det? :S

Våld + Moralkärringar = Stämning. Stämning = Drygt.

 

Facit: Yu-Gi-Oh gånger censur^2 / 4 = $$$

 

De vill spela säkert och undvika överbeskyddande föräldrar, helt enkelt. Som om det inte vore nog så använder 4Kids Yu-Gi-OH i en antidrogkampanj. Ack ack.

 

Snabba, säkra pengar som Zimeon nämnde i slutet av min tillbakadragna tråd, numer känd som "hej".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...