kakan 1 Anmäl inlägg Skrivet december 14, 2008 Den tilltalar mig inte, fast jag kan inte säga att det är något jag inte gillar med den. 3/5 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gogo 11 Anmäl inlägg Skrivet december 14, 2008 erm... inget animetema eller jultema i din failavatar :( 0/5 Varför tog du bort det jag skrev? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Herid Fel 0 Anmäl inlägg Skrivet december 14, 2008 1/5 - Jag gillar inte sliskiga brudar som ser ut att dom säljer sig och är helt för överfokuserade på sitt utseende =P. Jag är dock inte så mycket bättre, utan har just bytt min Avatar till en gång då jag gjorde mitt bästa för att få mitt afro att rymmas i en tomteluva (som senare sprack då håret torkade =D). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gravskopan 16 Anmäl inlägg Skrivet december 14, 2008 5/5 o/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Boda 0 Anmäl inlägg Skrivet december 14, 2008 hmmm 3/5 tänker på han elaka gubben som är så snål och får besök av spöket osv kommer inte ihåg vad han hete >.> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Herid Fel 0 Anmäl inlägg Skrivet december 14, 2008 hmmm 3/5 tänker på han elaka gubben som är så snål och får besök av spöket osv kommer inte ihåg vad han hete >.>Scoruge... 3/4 - För mycket plottriga detaljer på bilden, men annars söt flicka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
kakan 1 Anmäl inlägg Skrivet december 15, 2008 hmmm 3/5 tänker på han elaka gubben som är så snål och får besök av spöket osv kommer inte ihåg vad han hete >.> Ebenezer Scrooge! Herid: Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Men du får en fyra, ändrar till en femma om du fixar en grön ram med girlanger och annat juligt! 4/5 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gogo 11 Anmäl inlägg Skrivet december 15, 2008 Trevlig ava må jag säga. 5/5 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Herid Fel 0 Anmäl inlägg Skrivet december 15, 2008 Herid: Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Men du får en fyra, ändrar till en femma om du fixar en grön ram med girlanger och annat juligt! 4/5Det blev inte så bra, men well... Gogo, still just 1/5, sorry... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gogo 11 Anmäl inlägg Skrivet december 15, 2008 Haha. Fuckin epic. 5/5 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Boda 0 Anmäl inlägg Skrivet december 15, 2008 T.O.G men annars 1/5 >.> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
dengo 1 Anmäl inlägg Skrivet december 15, 2008 aaww kawai 4/5 fast den inte 100% känns juligt (bytte min ava då jag blev tom hotad att byta...morr) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ashaz 19 Anmäl inlägg Skrivet december 15, 2008 5/5 awesome :D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Boda 0 Anmäl inlägg Skrivet december 15, 2008 5/5 jag gillar den skarpt ^^ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Skatan Milla 1 Anmäl inlägg Skrivet december 16, 2008 Noumi är nice, dock lite för utzoomad 3.5/5 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Herid Fel 0 Anmäl inlägg Skrivet december 16, 2008 Bilden är lite... ecchi utav sig... vilket ger den 5/5 för att jag gillar Ecchi med lolis =P. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
flaskis 5 Anmäl inlägg Skrivet december 16, 2008 Bilden är lite... ecchi utav sig... vilket ger den 5/5 för att jag gillar Ecchi med lolis =P. =3 5/5 på din, för den är så jävla klockren! xD Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Skatan Milla 1 Anmäl inlägg Skrivet december 17, 2008 Jul-Nagi, en utav dom få som finns och själva bilden är nice MEN jag gillar inte det LIMEGRÖNA i bakgrunden samt att ramen skär sig med den LIMEGRÖNA bakgrunden. +7 för Nagi -2 för LIMEGRÖN bakgrund - 1 för färger som skär sig. + 0.5 för nagi 4.5/5 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Z0nE 0 Anmäl inlägg Skrivet december 17, 2008 Kan inte säga att jag känner henne och det känns inte som jultemat har satt sig, dock är bilden söt....så jag ger 3/5 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
flaskis 5 Anmäl inlägg Skrivet december 17, 2008 Jul-Nagi, en utav dom få som finns och själva bilden är nice MEN jag gillar inte det LIMEGRÖNA i bakgrunden samt att ramen skär sig med den LIMEGRÖNA bakgrunden. +7 för Nagi -2 för LIMEGRÖN bakgrund - 1 för färger som skär sig. + 0.5 för nagi 4.5/5 Det är inte limegrönt, det är JULGRÖNT! Men jag håller med om att ramen skärde sig, fixat nu :3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Najica 24 Anmäl inlägg Skrivet december 17, 2008 4/5 Kannagi! och ramen skär sig fortfarande! Grönt + rött = X__X Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet december 17, 2008 gut sehr gut... 4+/5 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
flaskis 5 Anmäl inlägg Skrivet december 17, 2008 4/5 Kannagi!och ramen skär sig fortfarande! Grönt + rött = X__X Vad säger du människa? Grönt + rött är julens färger! Och det är dessutom riktigt inne i år! Dread: För rörig och inget jultema ;_; 2/5 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gravskopan 16 Anmäl inlägg Skrivet december 17, 2008 0/5 Vemfan bryr sig om jultema ; ( Long live Rasputin! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 15 Anmäl inlägg Skrivet december 17, 2008 0/5 ful gubbe vet inte ens vem det är och orkar absolut inte ta reda på det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter