Hoppa till innehåll
Anime.se

Betygsätt avataren ovan


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

Måste jag ge dig 1/5 eftersom jag ogillar sportanime? >_>

 

3/5, huvudet ligger lite ut mot kantet.

Det är säkert fullt medvetet, eftersom han lite trekvarts vinkel. Grundläggande perspektiv-kunskap 101.

 

Tycker du ska ha en ny snart, så 3,5/5 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3/5 till dig. Även om den är ful som stryk så är den ju helt klart omöjlig att sluta stirra på. Man blir liksom hypnotiserad... Om jag inte tittar bort snart kommer den ha hypnotiserat mig till att höja poängen...

 

Men hur kan du tycka att min avatar är tråkig? ;_; Han ser ju så liten och söt och vilsen ut att man bara vill krama om honom, laga en kopp varm choklad med vispgrädde och berätta att allting kommer att bli bra igen... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min första tanke var att det var en riktigt söt tös du valt nu igen.

...sen läste jag shoota.

men jaja. den är behaglig att se på ändå. :D

Visst den är ltie suddig, men det är nästan till fördel i dethär fallet. Det skapar lite iluminens.

4/5.

 

Äldre män är det bästa som finns ju (...Ashaz ;) )

<3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

4/5 till dig. Jag gillar verkligen Faye Valentine, och det är en cool bild.

 

Min första tanke var att det var en riktigt söt tös du valt nu igen.

 

Vilket påminner mig om att jag aldrig riktigt vågade berätta att den förra avataren föreställde en mangapojke den med. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

5/5!! Äntligen fick jag chansen att betygsätta din fantastiska avatar! Färgerna är underbara och de röda ögonen är pricket över i.

 

Hade kunnat vara lite skarpare och utnyttjat storleksbegränsningen bättre.

 

Önskar faktiskt att jag visste vad bilden kommer ifrån så att jag kunde göra en större avatar av den. Fast blurret gillar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

4/5

 

4/5 för att den är så rolig. Fast egentligen gillar jag inte riktigt avatarer som rör sig.

Jag har alltid problem med att hitta avatarer i rätt storlek den här var den enda som jag hittade.

Du kan trycka på Print Sc knappen och sedan gå in på Paint o trycka på Ctrl + c (klistra in) och sedan markera o spara xD

Bara ett förslag

 

Gillar din avatar så den får 4/5

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...