Hoppa till innehåll
Anime.se

Betygsätt avataren ovan


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

Det är ju Rena. Klart hon ska ha tomma läskiga ögon. Speciellt i nedstänkt-med-blod-mode. :)

 

Jag tycker din förra var betydligt bättre. Originellt koncept och hyfsat bra genomfört, men nja. inte riktigt min smak. 3.5/5

 

Sedan har du ju lyckats med den klassiska missen att ha mer yta bakom ansiktet än framför, vilket får det att se ut som att hon är påväg ut ur bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grävskopan fick en 4:a förra gången, men vid det här laget har nyhetens behag hunnit gå över.

 

2.5/5 blir det alltså.

 

Sedan har du ju lyckats med den klassiska missen att ha mer yta bakom ansiktet än framför, vilket får det att se ut som att hon är påväg ut ur bilden.

 

Jag är lite begränsad av materialet, vilket var anledningen till att det fick bli en tema-avatar istället. Jag vill ha med hennes axel... Men om nån hittar hela bilden nånstans så kan jag göra en avatar med bara bild.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äntligen min tur att betygsätta denna otroligt underbara avatar! <3

 

5/5. Skicka mig originalbilden!!!!

 

 

Also: Jag tänker inte byta min avatar på ett bra tag (eller tills en riktigt fin avatar-vänlig bild på Mio har dykt upp), så jag struntar i om ni ger mig dåligt betyg bara för att motivera mig till att byta! Så det så!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har inget att frukta flaskis, trots att jag föredrar bilder med ram och lite mer färg så känns de klagomålen som en fis i rymden när väl inser hur mästerlig den lilla bilden är! Skarp, snygg och stilig! Little Busters i en utomordentligt fin form! Om det bara kunde komma en engelsk översättning någon gång <.<

 

Om någon inte luskat ut det ännu, en femma till flaskis!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...