Hoppa till innehåll
Anime.se

Roligaste anime ni sett?

Taco Ninja
 Share

Rekommenderade inlägg

• Svar 125
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

En annan ganska så roliga anime är faktikt Green Green, bland de första animes jag såg så den måste jag rekommendera :D

Den är rolig ja! :D

Bilden som jag föreställer mig Green Green är ungefär samma bild som för school rumble, när dom tjuvkikar på tjejerna och så går staketet sönder haha

fy fan, såna scener är ovärderliga :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En annan ganska så roliga anime är faktikt Green Green, bland de första animes jag såg så den måste jag rekommendera :D

Bilden som jag föreställer mig Green Green är ungefär samma bild som för school rumble, när dom tjuvkikar på tjejerna och så går staketet sönder haha

Fast Green Green är aningen mer pervers än School rumble =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast Green Green är aningen mer pervers än School rumble =P

haha joo de e sant,de kan man kalla lite extra kryddning för att göra de lite mer pinsammare eller hur man nu vill tolka det ^^.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ouran Host High School Club måste jag säga! :D

Lol, din uppfattning om den serien verkar ha ändrats ._.

Lol, jag tänkte ju på Ping Pong Club och förväxlade den med Ouran. '-'

eh vafan?! Ping Pong Club är ju asrolig också! Du är ju tappad bakom en liten rosa vagn med blommor på.... No offence.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ouran Host High School Club måste jag säga! :D

Lol, din uppfattning om den serien verkar ha ändrats ._.

Lol, jag tänkte ju på Ping Pong Club och förväxlade den med Ouran. '-'

eh vafan?! Ping Pong Club är ju asrolig också! Du är ju tappad bakom en liten rosa vagn med blommor på.... No offence.

Mycket möjligt att den är rolig men jag citerar mig själv:

Avskyr lågbudgets animationer från 80-talet, hur bra eller originell den än må vara!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JockeII , jag blev så glad att du gillade ouran!! :) ,

Själv fick jag ner den av misstag, men såg den och älskade den! Karaktärerna är skit sköna, och för er som tror att det är "Yaoi", så tänkt inte på det, det är bara dem första avsnitten man kan bli lite avskräckt från, efter det är det inte så mycket sånt..

nåväl...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ourangymnasiets host-klubb måste utan tvekan vara 2006 års mest överskattade serie. Ja, visst hade den sina roliga stunder och en inte helt icke-originell historia, men den var varken så smart eller välgjord att den förtjänar så höga beröm. Att den skulle vara "inte bara 2006 års bästa anime, utan en av de bästa någonsin", som någon skrev på ANN:s forum, är befängt.

("En av" är förstås väldigt oprecist och kan betyda ungefär vad som helst, men vi förstår ju att det var "en av ett mycket begränsat antal" som menades.)

Sevärd, men verkligen inget mästerverk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ourangymnasiets host-klubb måste utan tvekan vara 2006 års mest överskattade serie. Ja, visst hade den sina roliga stunder och en inte helt icke-originell historia, men den var varken så smart eller välgjord att den förtjänar så höga beröm. Att den skulle vara "inte bara 2006 års bästa anime, utan en av de bästa någonsin", som någon skrev på ANN:s forum, är befängt.

("En av" är förstås väldigt oprecist och kan betyda ungefär vad som helst, men vi förstår ju att det var "en av ett mycket begränsat antal" som menades.)

Sevärd, men verkligen inget mästerverk.

Yupp. Humorn må vara bra, men den var för upprepad, och även jag som gillade tvillingarnas bus och spel tröttnade efter ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Likaså tycker jag inte Excel saga (utnämnd av tilltalade) hör hemma här heller, må så vara att jag inte var tillräckligt upplyst (då mycket av dens humor ska vara parodier vad jag förstått) när jag såg den för länge sen men still...

...

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

'-'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter