Hoppa till innehåll
Anime.se

Roligaste anime ni sett?


Taco Ninja
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag tycker att Golden Boy är roligast. Kentaro Oe är min favorit karaktär inom anime.

 

att det skulle ta ända till slutet på sidan 3 innnan den kom upp ^^

 

Golden Boy helt klart!

 

Den enda animén som ska ses med engelskt tal!

Röstskådespelaren till huvudpersonen Kintaro är suverän!

 

så sant så sant

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 125
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Hajime no Ippo skrattade jag väldigt mycket kommer jag ihåg, När jag såg denna tråd tänkte jag först på Naruto E 101 , kommer inte riktigt ihåg vad den handlade om men kommer ihåg att jag skratta då jag skrattade mig igenom hela det avsnittet XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter att ha kollat på ett par avsnitt av Pani poni dash! så måste jag erkänna att den serien är galet rolig. Jag älskar hur sjuka alla karaktärer är och hur dem verkligen knäcker varandra hur som helst. Gillar också hur dem har lagt in parodier på spel och andra serien på ett klockrent sätt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Meh jag blir så sugen på att se om Ouran Host High School Club, så underbart bra och rolig anime! <3

:[

 

Yes! Ouran highschool host club äger!! Håller på o läser mangan nu med bara för att få mer XD En av de roligare anime:s jag sett.

Annars är det väl Digi chara som ligger högt på listan för mig, tillsammans med FMP: fumoffu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen som nämnt FLCL?

 

Visst, den är ganska gapig (i synnerhet Haruko), men den lyckas liksom lägga sig på en nivå av gapighet och galenhet som är uthärdlig. Huvudpersonen är ganska bitter och pseudo-cynisk på ett väldigt naivt sätt som väger upp mot alla bizzarra och random händelser runtikring och alla galna referenser är sjukt roliga!

 

Dessutom har den faktiskt ett budskap (även om man kanske inte förstår det).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm, School Rumble säsong 1 och 2 var otroligt roliga, hur Harima bara sjunker ifrån Tema med alla misstag som begås

 

PaniPoni Dash

Full Metal Panic: Fomuffu

Fruits Basket

Azumanga Daioh

 

jag vet nog några till men så klart ska man glöma bort namnen och vilka man har set när en sån här tråd kommer :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju bara att kolla igenom resten av tråden. De flesta du vill nämna har nog redan nämnts.

 

Tex Ouran Host. <3333

Det är väl upp till Gha... :sleep:

 

 

Folk som lägger till random quote-tecken har inget att säga till om! >:D

 

Edit: Lol nu sabbade ditt random quote-tecken min post med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag lade inte till. Jag tog bort för mycket. :(

 

Ursäker ursäkter! :>

 

 

Roligaste Anime, Hm.

 

Försökte att titta lite på den så omtalade Azumanga Daioh en gång men den var bara för underlig och extremt dålig.

 

Jungle wa Itsumo Hare nochi Guu är däremot sann humor!

 

Gillade inte heller Azumanga Daioh kan jag inte säga. Den var väl lite smårolig men inget man orkade se många avsnitt av, tror inte jag såg längre än avsnitt 10. :/

Läraren som går med öppen mun hela tiden är dock så skön. "Sensei, why did you become a teacher?" "Cause I like high school girls and stuff!" :D

 

Guu ligger och väntar på att ses, får bli snart!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...