Taco Ninja Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Ja, vilken är den roligaste anime ni sett? Den som fått er skratta tills ni tappat andan eller nått sånt? För mig är det 2x2 shinubuden, ebichu eller cromartie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 PaniPoni Dash! Antagligen mest avancerade humorinriktade anime jag sett. Enda nackdelen är att den kräver ganska mycket obskyr förkunskap för att vara riktigt rolig. Men har man det är det många avsnitt fyllda av rena galenskaper. Excel Saga + Puni Puni Poemii. Wtf?! var vad jag tänkte när jag såg första avsnittet. Var helt oförberedd när jag såg första avsnittet och humorn lyckades hålla serien ut, och spinoffen PuniPuni Poemii rundade av det hela. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 hmm... svårt mycket svårt, jag vet att jag skrattade väldigt mycket åt Yakitate Japan!, men ifall de e den roligaste minns jag inte. Fick mig ett gått skratt i Vandread (1st och 2nd) också för den delen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Helt klart Azumanga Daiou, det oerhört sega tempot var bara så charmigt. Sen så står jag fast vid att Osaka är den roligaste karaktären jag har sett. Pano poni dash! är nästan lika rolig den av samma anledningar som DB gav. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 hmm bra fråga men det var när man såg dragon half för första gången :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Cromartie High School och Sexy Commando. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 PaniPoni Dash! 2x2 Shinobuden Sensei No Ojikan Riktiga höjdare alla 3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Azumanga Daioh Sensei no Ojikan Excel Saga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Excel Saga är den enda som bokstavligen fått mig att tappa andan av skratt. Hedersomnämnanden: 2x2 Shinobuden Azumanga Daioh Cromartie High School Haré+Guu Kodomo no Omocha (utvalda delar) Mahoujin Guru Guru Nekojiru Gekijou Oruchuban Ebichu Puni Puni Poemy Sexy Commando Gaiden: Sugoiyo! Masaru-san Urusei Yatsura (utvalda delar) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Sexy Commando Gaiden: Sugoiyo! Masaru-san och Två stycken 2 minuters klipp ur Bobobo~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Hard Gay Razor Ramon? :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Sexy Commando, inget snack om saken. Cromartie och Ebichu ligger också högt upp på listan. Angående fenomenet Excel Saga skrattade jag nog en hel del ibland, men för det mesta kändes humorn alltför krystad, och då inte på ett kul sätt. Nej, den var nog ingenting för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zopyrus Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Hajime No Ippo B) One Piece GTO Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 GTO och Excel Saga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Puni Puni Poemi egentligen, men faktum är att det är faktiskt Kattens björntjänst (neko no ongaeshi aka The Cat Returns) som skapat mest magont av skratt, mest tack vare medtittare vid andra tillfället. Det där haschmonstret (kattkungen) är så genomkul att det är sjukt åt det. Oj oj oj vad jag skrek av skratt under den där bröllopsfesten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Jag tycker Panda Z kan vara väldigt rolig, barnsligt rolig. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
colanarkomanen Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 Klart School Rumble och Dokuro-chan har man ej sett dom, då har man verkligen nått och see framimot :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 Det måste nog utan tvekan vara Azumanga Daioh och Pani Poni Dash. Excel Saga fann jag däremot inte rolig, utan bara krystad och utmattande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 Excel Saga fann jag däremot inte rolig, utan bara krystad och utmattande. VAAA?? det är ju hur kul som helst. visst gick den över gränsen en och annan gång men i regel var den ju råkul. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 Det absolut roligaste i Excel Saga var ju alla delar med Pedro, skrattade ihjäl mig åt alla dom. Så synd om han! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 haha. jaa. eller när excel blir hyper och börjar pladdra :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 GTO, Excel Saga och Trigun Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 haha. jaa. eller när excel blir hyper och börjar pladdra :P Precis det jag inte uppskattar med serien, annars har den många roliga ställen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laserpistol Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Hel klart ligget exel saga högt upp....otroligt nog lyckades slam dunk få mig o skratta riktigt mycke men exel e fan något Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 haha. jaa. eller när excel blir hyper och börjar pladdra :P Precis det jag inte uppskattar med serien, annars har den många roliga ställen. vaa? det är ju supercharmigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg