Hoppa till innehåll
Anime.se

Roligaste anime ni sett?


Taco Ninja
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 125
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

PaniPoni Dash!

Antagligen mest avancerade humorinriktade anime jag sett. Enda nackdelen är att den kräver ganska mycket obskyr förkunskap för att vara riktigt rolig. Men har man det är det många avsnitt fyllda av rena galenskaper.

 

Excel Saga + Puni Puni Poemii.

Wtf?! var vad jag tänkte när jag såg första avsnittet. Var helt oförberedd när jag såg första avsnittet och humorn lyckades hålla serien ut, och spinoffen PuniPuni Poemii rundade av det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Excel Saga är den enda som bokstavligen fått mig att tappa andan av skratt.

 

Hedersomnämnanden:

2x2 Shinobuden

Azumanga Daioh

Cromartie High School

Haré+Guu

Kodomo no Omocha (utvalda delar)

Mahoujin Guru Guru

Nekojiru Gekijou

Oruchuban Ebichu

Puni Puni Poemy

Sexy Commando Gaiden: Sugoiyo! Masaru-san

Urusei Yatsura (utvalda delar)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sexy Commando, inget snack om saken. Cromartie och Ebichu ligger också högt upp på listan.

 

Angående fenomenet Excel Saga skrattade jag nog en hel del ibland, men för det mesta kändes humorn alltför krystad, och då inte på ett kul sätt. Nej, den var nog ingenting för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Puni Puni Poemi egentligen, men faktum är att det är faktiskt Kattens björntjänst (neko no ongaeshi aka The Cat Returns) som skapat mest magont av skratt, mest tack vare medtittare vid andra tillfället. Det där haschmonstret (kattkungen) är så genomkul att det är sjukt åt det. Oj oj oj vad jag skrek av skratt under den där bröllopsfesten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...