Hoppa till innehåll
Anime.se

Roligaste anime ni sett?


Taco Ninja
 Share

Rekommenderade inlägg

Excel Saga är riktigt rolig, men jag tog inte med den bland mina favoriter eftersom den har ett recap avsnitt mitt i serien. Dock så är det romantiska komedi avsnittet ett av dom roligaste avsnitten jag har sett. Samt att Ropponmatsu avsnitten var mycket bra också, men det fanns också avsnitt som var mycket sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 125
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

"Ouran high school host club" Hade jag många skratt med! :) hysterisk rolig.

 

hmm, de låter som något för mig ^^, ska nog ta mig en tit på den :P

 

Varning, den är typ från 80-talet eller något och animationerna är förskräckliga. Har för mig att den såg ut som något handmålat barnprogram eller nåt, blev avskräckt direkt >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varning, den är typ från 80-talet eller något och animationerna är förskräckliga. Har för mig att den såg ut som något handmålat barnprogram eller nåt, blev avskräckt direkt >_>

Du kanske skulle ta och kolla upp den på [...] innan du kommer med en sån dum kommentar.

Annars är Ouran en serie som avslutades i år, har bra animationer och är riktigt rolig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varning, den är typ från 80-talet eller något och animationerna är förskräckliga. Har för mig att den såg ut som något handmålat barnprogram eller nåt, blev avskräckt direkt >_>

Du kanske skulle ta och kolla upp den på [...] innan du kommer med en sån dum kommentar.

Annars är Ouran en serie som avslutades i år, har bra animationer och är riktigt rolig.

 

Hmm då kanske jag förväxlar den med någon annan?

 

Edit: Indeed I did, gjorde en google bild sökning och det var inte alls den jag tänkte på. Gomen gomen. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Varning, den är typ från 80-talet eller något och animationerna är förskräckliga. Har för mig att den såg ut som något handmålat barnprogram eller nåt, blev avskräckt direkt >_>

 

Uhh du skrämde mig nästan. Lite seg att komma igång,ska nog sätta mig ned med de idag och kolla på :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Varning, den är typ från 80-talet eller något och animationerna är förskräckliga. Har för mig att den såg ut som något handmålat barnprogram eller nåt, blev avskräckt direkt >_>

 

Uhh du skrämde mig nästan. Lite seg att komma igång,ska nog sätta mig ned med de idag och kolla på :P

 

Sorry. :P

 

Håller själv på att dra ner den nu, och ska börja se på den så fort jullovet börjat! :D

 

Men nu undrar jag vilken serie det var jag tänkte på, för det måste varit någon som liknar det namnet, och vet att det var skitmånga som rekomenderade den och sa att den var så kul blablabla, men jag stängde av direkt efter att ha sett hur den såg ut. Avskyr lågbudgets animationer från 80-talet, hur bra eller originell den än må vara!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Golden Boy helt klart!

 

Den enda animén som ska ses med engelskt tal!

Röstskådespelaren till huvudpersonen Kintaro är suverän!

 

Har svårt att tro att en engelesk voice actor passar för en anime men om du säger de så :P har inte sett golden boy så kan inte direkt ge nån kritik ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...