Uzmaki Naruto Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Jag tycker att detta är ett måste för alla som har sett på anime. Visst, ibörjan tycker man väll om alla anime, men om man tänker efter, så hur många meningslösa serier har man inte sett..!? som Tex. jag såg 125 avsnitt Inu-Yasha, och efter dom 125 så insåg jag att det hände samma sak i vart fjärde avsnitt... 1. inu-yasha's vänner blir jagade av ett stort monster. 2. inu-yasha försöker rädda dom, men misslyckas totalt. 3. inu-yasha kommer tebax och dödar monstret med bravur, alla glada. 4. inu-yasha's brorsa dyker upp o spöar inu-yasha. riktigt alla avsnitt går kanske inte i denna ordning, men många av dom.. så som sämsta/meningslöstaste serie vill jag utse Inu-Yasha! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Jag tänker då inte se Inu-Yasha om den är så dålig.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Men nog måste den vart okej om han såg så många avsnitt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet juni 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2004 Jag har aldrig sett en meningslös anime.. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet juni 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2004 Mest meningslösa animen jag sett är: Orphen. Jag har bara sett dem första 3 avsnitten så jag kan inte säga hur hela serien är men i dem 3 avsnitten hände det lika mycket som 1 episod i Gundam Wing. Jag gillade Orphen inte alls så den hör inte hemma i anime samlingen så den ligger i en klädeslåda isolerat från resten av animen :D . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2004 Men vad gjorde just dessa tre avsnitt så meningslösa? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet juni 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2004 FLCL är nog den mest meningslösa anime jag har sett :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uzmaki Naruto Skrivet juni 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 19, 2004 Men nog måste den vart okej om han såg så många avsnitt? Jo, som jag skrev så ibörjan så gillar man ju alla slags anime, men som jag också skrev, så när man tänker efter, så inser man hur meningslöst det är... (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet juni 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2004 Om man kan finna nöje i att titta på det är det väl inte meningslöst? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet juni 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2004 Om man kan finna nöje i att titta på det är det väl inte meningslöst? Jo, om man som för mig fortsätter se(på i mitt fall Hellsing) i hopp om att serien ska bli bättre och inte vara så extremt tråkig... Man vet aldrig hur det blir, därför forsätter man :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karma Skrivet juni 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2004 Mest meningslösa? Det betyder ju inte att den inte är rolig för det... Dragon Half tar lätt förstaplatsen! Har för mig att killen som kom på serien var drogmissbrukare och sitter nu bakom galler, därav finns bara de två första episoderna av animen. Den är för övrigt ritad i slarvig chibi-stil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet juni 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2004 jag tycker digi charat är väldigt meningslös. men den är väldigt rolig så det gör inget :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Dragon Half tar lätt förstaplatsen! Håller med fullständigt.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Meningslös anime: FLCL Digi Charat Excel Saga Dragon Half det är också några av de roligaste anime jag har sett :) Fram med nonsenshumor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RexM Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 Helt klart Popotan. Om nån serie lider av målgrupps-identifikations-problem så är det den. På tok för ecchi för barn, på tok för barnslig för ungdomar, och på tok för meningslös för alla andra. Läs om den på AnimeNFO, om ni har självmordsbegär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 Ey! Inu-Yasha må inte ha någon poäng men den är fortfarande humoristisk. :) Den meningslösaste serien jag sett måste dock vara Rizelmine. Den var riktigt jävla rolig men saknade helt poäng. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 minns tyvärr (om det nu är rätt ord) vad den hette, men jag såg en "Drama" manga en gång... grymt trist. tänk er en riiiiktigt tråkig Doku-såpa där folk sitter och SMS:ar sin familj halva dagarna utan att säga ett ord... typ så, fast tecknat... jag dog nästan (efter 3 avsnitt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Love Hina! är ganska meningslös. Mangan är mindre meningslös än animen, men utöver knäppa karaktärer, pantyshots och nakedbad består animen inte av så mycket mer än just det ovan nämnda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philomene Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Pokémonoch Beyblade, kan vara för att de är för yngre små barn, men har man två små-brorsor kan maninte låta bli att hata dem... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2004 Mest meningslösa? Det betyder ju inte att den inte är rolig för det... Om något är roligt är det väl inte meningslöst. En meningslös animé är ju en animé som saknar mening, som alltså helt och hållet misslyckas med att underhålla. Har för mig att killen som kom på serien var drogmissbrukare och sitter nu bakom galler, därav finns bara de två första episoderna av animen. Det där var det roligaste Internetrykte jag någonsin hört. Dragon Half animén var bara planerad till två delar. Serien var så perifer så pengar till mer fanns inte. Mangan på sju volymer blev helt klart, Ryusuke Mita har tecknat mer efter det (bl.a. Mörkhåriga Captured, som är i ungefär samma stil fast aningen mer pervers) och lever mig veterligen kvar som serie/rollspelsillustratör. Min röst på mest meningslösa animé är Himikoden. Jag såg hela serien med 13 avsnitt för några år sedan, och det är knappt så jag skulle känna igen den om jag såg den idag. Maken till fullkomligt innehållslöst skit får man leta efter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo^^ Skrivet juni 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2004 Yami to Boushi to Hon no Tabibito fattade inget överhuvudtaget. man skulle visst ha läst en book eller nått innan för att förstå. den var iallafall sämst enligt mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big_boo Skrivet juni 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2004 svårt att säga om en serie är bra utan att se klart den. men visst kan man få ett första intryck. men samtidigt meninglös anime? vad är det? finns det inte bara bra och dåligt som är upp till var och en att avgöra. jag var ex full på krogen igår och då var det en tjej bara hade sett hala grave of the fireflies, trodde jag skulle skjuta henne typ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Meningen med den mesta animen är väl att företagen som "skapar" dem ska tjäna pengar med profit. Finns väl undantag men då har skaparen andra meningar typ att sprida budskap, upplysa eller för berömelsen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 >:O! De enda som är meningslösa är: Card Captor Sakura, BeyBlade och Pokémon. Fy fan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 Fick inte ut något utav att se följande serier: Ai Yori Aoshi & Onegai Teacher. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg