Hoppa till innehåll
Anime.se

Välj en karaktär

Mikos_swe
 Share

Rekommenderade inlägg

Den här frågan tycker iaf jag är intressant, och för hoppningsvis finner andra den intressant också!

Om ni nu fick välja en ANIME-karaktär som ni fick vara själva, vilken skulle det vara?

Personligen hade jag valt Edward Elric från Full Metal Alchemist.

Karaktären speglar min personlighet på vissa håll ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Goku!! Helt klart. Vill också kunna flyga och ha sådana tuffa superkrafter. Sen att ha en sådan där snygg svans också måste ju vara ett plus. Sen att kunna ändra hårfärg bara genom att buffa upp sig lite är också grymt. Goku forever and ever!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Goku!! Helt klart. Vill också kunna flyga och ha sådana tuffa superkrafter. Sen att ha en sådan där snygg svans också måste ju vara ett plus. Sen att kunna ändra hårfärg bara genom att buffa upp sig lite är också grymt. Goku forever and ever!

Som en pokemon då? :<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som en pokemon då? :<

Har aldrig sett på pokemon så vet inte men om dom är så så varför inte. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske Yoh från Shaman King, att omringa sig med en massa sköna vänner samt att njuta av ett slappt slackerliv skulle passa mig fint. Att kunna integrera med olika spöken/andar för att få deras egenskaper är ju inte ett minus.

Eller..

Holland från Eureka Seven, så jäkla härligt att kunna hitta en våg och reffa en massa, en snygg tjej samt en del mechaction skadar ju inte. 'cut-back-drop-turn' :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter som en "hej vilken pokemon skulle du vilja vara?!1! (^o^)" tråd.

Men men, om man skulle gå efter personlighet och levnadssätt skulle jag troligtvis ta Mugen från Samurai Champloo, eller möjligtvis Spike från Cowboy Bebop.

spoiler

Vadå, har du dödslängtan eller? :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sagara Sousuke från Full Metal Panic! Att alltid beblanda allt med militära termer är min grej!

Annars Tomoyo Wakagi från Key, the metal idol. Det är även mitt alias i Mangakai. Han finns alltid i bakgrunden och ser till att Key är säker.

Jag tänkte först att ja ville vara Luffy ur One Piece...men han kan ju inte bada :*(

Och sen tänkte ja Sagara Sousuke från FMP :P

Men jag har läst romanerna som Fullmetal Panic är baserade på, så jag tror inte ja vill vara Sousuke anymore :*( iaf inte efter senaste boken

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men men, om man skulle gå efter personlighet och levnadssätt skulle jag troligtvis ta Mugen från Samurai Champloo, eller möjligtvis Spike från Cowboy Bebop.

spoiler

Haha ;p Alla dör vi någon gång! :D Altså dör hellre i en eldrig strid med no regrets än att sitta och sörpla gröt på ett ålderdomshem medan din pistol är torr som en näve sand och det nyper till i bröstet!

Möjlig spoiler.

Abrakadabrasimsalabimmenmugendörvällintefillijox?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spoiler

Haha ;p Alla dör vi någon gång! :D Altså dör hellre i en eldrig strid med no regrets än att sitta och sörpla gröt på ett ålderdomshem medan din pistol är torr som en näve sand och det nyper till i bröstet!

Möjlig spoiler.

Abrakadabrasimsalabimmenmugendörvällintefillijox?

Jag dör med min heder! Dvs chips i vänsterhanden och öl i den andra ^^ *TADAA!*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Självklart den enormt manliga Keitaro ifrån Love hina! Omgiven av kåta brudar samt att bli plågad är lite min grejj.

Haha jo där sa du de :D Fast man hade inte gillat dilemmat att välja mellan tjejerna :( ;)

tacka vet jag han i Nagasarete Airantou, där slipper man välja, och du har både unga och gamla att välja mellan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter