Mikos_swe Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Den här frågan tycker iaf jag är intressant, och för hoppningsvis finner andra den intressant också! Om ni nu fick välja en ANIME-karaktär som ni fick vara själva, vilken skulle det vara? Personligen hade jag valt Edward Elric från Full Metal Alchemist. Karaktären speglar min personlighet på vissa håll ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Låter som en "hej vilken pokemon skulle du vilja vara?!1! (^o^)" tråd. Men men, om man skulle gå efter personlighet och levnadssätt skulle jag troligtvis ta Mugen från Samurai Champloo, eller möjligtvis Spike från Cowboy Bebop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 BULBASAUR!!!1!!11!!! Skämt åsido, så är det självklart någon karaktär med "krafter". Alucard tex vore väl inte så dumt. Odödlighet inkluderad. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 JockeII: Jag tror en karaktär som kanske John-san från Ghost hunter hade passat dig :P. Själv hade jag nog valt att vara Naru från Ghost hunter, han har världens bästa personlighet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Ja Naru passar dig bra Tobbe, en riktig narcissist. :P Som en pokemon hade du nog varit den däringa Staryu eller vad den heter. Du passar rätt bra som personen i min avatar med. ;< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Goku!! Helt klart. Vill också kunna flyga och ha sådana tuffa superkrafter. Sen att ha en sådan där snygg svans också måste ju vara ett plus. Sen att kunna ändra hårfärg bara genom att buffa upp sig lite är också grymt. Goku forever and ever! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Goku!! Helt klart. Vill också kunna flyga och ha sådana tuffa superkrafter. Sen att ha en sådan där snygg svans också måste ju vara ett plus. Sen att kunna ändra hårfärg bara genom att buffa upp sig lite är också grymt. Goku forever and ever! Som en pokemon då? :< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Goku!! Helt klart. Vill också kunna flyga och ha sådana tuffa superkrafter. Sen att ha en sådan där snygg svans också måste ju vara ett plus. Sen att kunna ändra hårfärg bara genom att buffa upp sig lite är också grymt. Goku forever and ever! Som en pokemon då? :< Har aldrig sett på pokemon så vet inte men om dom är så så varför inte. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 hmm.. Jag hade velat vara L eller Light från Death note. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 nån random snubbe från nån random ecchi/harem anime. annars nabeshin från excel saga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Kanske Yoh från Shaman King, att omringa sig med en massa sköna vänner samt att njuta av ett slappt slackerliv skulle passa mig fint. Att kunna integrera med olika spöken/andar för att få deras egenskaper är ju inte ett minus. Eller.. Holland från Eureka Seven, så jäkla härligt att kunna hitta en våg och reffa en massa, en snygg tjej samt en del mechaction skadar ju inte. 'cut-back-drop-turn' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Manliga Maze från "Maze Bakunetsu Jiku" :P riktigt skön snubbe^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mPan Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 helt klart Mugen från Samurai Champloo eller kanske Sousuke från Full Metal Panic :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Låter som en "hej vilken pokemon skulle du vilja vara?!1! (^o^)" tråd. Men men, om man skulle gå efter personlighet och levnadssätt skulle jag troligtvis ta Mugen från Samurai Champloo, eller möjligtvis Spike från Cowboy Bebop. spoiler Vadå, har du dödslängtan eller? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Sagara Sousuke från Full Metal Panic! Att alltid beblanda allt med militära termer är min grej! Annars Tomoyo Wakagi från Key, the metal idol. Det är även mitt alias i Mangakai. Han finns alltid i bakgrunden och ser till att Key är säker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet april 12, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Sagara Sousuke från Full Metal Panic! Att alltid beblanda allt med militära termer är min grej! Annars Tomoyo Wakagi från Key, the metal idol. Det är även mitt alias i Mangakai. Han finns alltid i bakgrunden och ser till att Key är säker. Jag tänkte först att ja ville vara Luffy ur One Piece...men han kan ju inte bada :*( Och sen tänkte ja Sagara Sousuke från FMP :P Men jag har läst romanerna som Fullmetal Panic är baserade på, så jag tror inte ja vill vara Sousuke anymore :*( iaf inte efter senaste boken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Låter som en "hej vilken pokemon skulle du vilja vara?!1! (^o^)" tråd. Men men, om man skulle gå efter personlighet och levnadssätt skulle jag troligtvis ta Mugen från Samurai Champloo, eller möjligtvis Spike från Cowboy Bebop. spoiler Vadå, har du dödslängtan eller? :D Haha ;p Alla dör vi någon gång! :D Altså dör hellre i en eldrig strid med no regrets än att sitta och sörpla gröt på ett ålderdomshem medan din pistol är torr som en näve sand och det nyper till i bröstet! Möjlig spoiler. Abrakadabrasimsalabimmenmugendörvällintefillijox? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet april 12, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Låter som en "hej vilken pokemon skulle du vilja vara?!1! (^o^)" tråd. Men men, om man skulle gå efter personlighet och levnadssätt skulle jag troligtvis ta Mugen från Samurai Champloo, eller möjligtvis Spike från Cowboy Bebop. spoiler Vadå, har du dödslängtan eller? :D Haha ;p Alla dör vi någon gång! :D Altså dör hellre i en eldrig strid med no regrets än att sitta och sörpla gröt på ett ålderdomshem medan din pistol är torr som en näve sand och det nyper till i bröstet! Möjlig spoiler. Abrakadabrasimsalabimmenmugendörvällintefillijox? Jag dör med min heder! Dvs chips i vänsterhanden och öl i den andra ^^ *TADAA!* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet april 15, 2007 Anmäl Share Skrivet april 15, 2007 Finns bara en som jag vill vara, Shirase Akira i Battle Programmer Shirase. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 BULBASAUR!!!1!!11!!! :D!!1 JAG VILL VARA DON PACHI ELLER BOBOBOBOAJAGJA. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Huvudpersonen från Tsuki Kagerou :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Självklart den enormt manliga Keitaro ifrån Love hina! Omgiven av kåta brudar samt att bli plågad är lite min grejj. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet april 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Självklart den enormt manliga Keitaro ifrån Love hina! Omgiven av kåta brudar samt att bli plågad är lite min grejj. Haha jo där sa du de :D Fast man hade inte gillat dilemmat att välja mellan tjejerna :( ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Självklart den enormt manliga Keitaro ifrån Love hina! Omgiven av kåta brudar samt att bli plågad är lite min grejj. Haha jo där sa du de :D Fast man hade inte gillat dilemmat att välja mellan tjejerna :( ;) tacka vet jag han i Nagasarete Airantou, där slipper man välja, och du har både unga och gamla att välja mellan :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Huvudpersonen från Tsuki Kagerou :D Vem skulle kunna tacka nej till det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg