Hoppa till innehåll
Anime.se

Mass Effect (t.o.m. din mamma spelar det)


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

EENLHJvtL.png

 

Min otroligt heta Victoria. Tacka vet jag denna till skillnad från en viss brud som ser ut att ha cancer och kort hår som en militant feministslyna. =)

 

För övrigt är jag vidrigt ond i spelet, fick nästan samhetskval (egentligen skrattade jag tyst för mig själv) när jag berättade för skurken att hans sekreterare var från internal investigations så att han mördade henne medans jag stod lutad mot en vägg och låtsades som ingenting. Skurken dog med och jag hatade dom båda två så all was good.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Troligen den mest realistiska karaktären iaf, det är väl så där man ser ut efter några års kosmisk strålning...

 

Kosmisk är fan ett riktigt roligt ord, får alltid tankarna att vandra tillbaka till Super Ted med sett Kosmiska damm ^^

Annars finns det ju Di Leva att associera till, mycket skoj man kan ha med ordet 'Kosmisk'.

 

En annan sak jag kom på är att om man särskriver det blir det "Ko smisk".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo alltså, näst intill hela tråden har med allas karaktärer att göra. Det andra har inte med spelet i sig att göra. Men vill man diskutera spelet så är det ju bara att göra det, börjar man seriöst får man seriösa svar. Att tråden ser ut som den gör ska nog inte ha någon större påverkan. Man skulle ju kunna ändra namnet på tråden dock.

 

För att återgå till ämnet så kan jag säga att jag fortfarande inte klarat ut spelet. Men har kommit en bit och kan inte ha så många sidouppdrag kvar. Fast jag ska nog redan idag skapa en till karaktär som jag ska spela med efter jag har klarat ut det med min soldat.

 

Är det någon mer än jag som gärna ser att Mass Effect kommer som en Sci Fi-serie? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att återgå till ämnet så kan jag säga att jag fortfarande inte klarat ut spelet. Men har kommit en bit och kan inte ha så många sidouppdrag kvar. Fast jag ska nog redan idag skapa en till karaktär som jag ska spela med efter jag har klarat ut det med min soldat.

 

Jag hann också starta en ny innan jag klarade det första gången, just nu kör jag med 3 st, 1 på Hardcore, 1 på normal som satsar på att göra alla(eller iaf så många som möjligt) sidouppdrag + maxa Paragon och 1 till som ska maxa Renegade ;)

 

Är det någon mer än jag som gärna ser att Mass Effect kommer som en Sci Fi-serie? :rolleyes:

 

SfzVlDhdZ.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Jag vet att frågan säkert är smålöjlig :P

Men jag vill inte missa något ;)

 

Jag har väl rätt nyss börjat spela Mass effect, har alla i teamet utom den sista.

Mitt team är ju de 2första givna, sen tjokisen med biotech styrka, en annan alien, som sareik, tjejen med endast tech support.

 

Alla dessa fick man i Citadell, hur är det med sista snubben får man honom i citadellet elelr kommer han senare? (om ja, var? :P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet att frågan säkert är smålöjlig :P

Men jag vill inte missa något ;)

 

Jag har väl rätt nyss börjat spela Mass effect, har alla i teamet utom den sista.

Mitt team är ju de 2första givna, sen tjokisen med biotech styrka, en annan alien, som sareik, tjejen med endast tech support.

 

Alla dessa fick man i Citadell, hur är det med sista snubben får man honom i citadellet elelr kommer han senare? (om ja, var? :P)

 

Kommer senare under uppdraget i artimus tau cluster, ett av de 3 uppdrag du får när du lämnar citadellet första gången.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...