Hoppa till innehåll
Anime.se

Tävling: Vad skall man inte göra...


Avathar
 Share

Rekommenderade inlägg

Titelns mening har något och göra med hans skrift, han skrev lite (ursäkta mig) blattesvenska eller hur jag ska uttrycka mig. Det låter iaf som det.. weeabooo, så säger många invandrare här nere.

 

:sleep:

 

Fel det med, man skall inte vara kaxig mot admin som ser ens ip adress medans man låtsas vara i Japan. :)

 

http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=63

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gissar på det är någon som är fanatisk inom Japan och allting där borta och beter sig som det. + att dom gör bort sig genom att skriva fel, stava fel och uttala dom japanska orden fel.

 

Jag gissar fast tävlingen är slut. :P

 

Gogo ge oss svar.

 

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gissar på det är någon som är fanatisk inom Japan och allting där borta och beter sig som det. + att dom gör bort sig genom att skriva fel, stava fel och uttala dom japanska orden fel.

 

Jag gissar fast tävlingen är slut. :P

 

Gogo ge oss svar.

 

:sleep:

 

 

Var inte det mest uppenbara svar, mest ett recent events inom anime.se, kolla mina sista posts. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Weeboo:

A person who is smug,douchy,fat or otherwise a loser who will never fit in. Can be found by uncleanness and food stains all over his clothes.Or a person who goes around with a undeserved sense of accomplishment can be found by pink shirts and fake jewelry that they will swear on their mothers life is real.Never shaves or any other hygienic rituals other than slapping on some body spray and saying that its not him that stinks. Can be dangerous if left alone. If seen terminate immidately.

 

:surprised:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Weeboo:

A person who is smug,douchy,fat or otherwise a loser who will never fit in. Can be found by uncleanness and food stains all over his clothes.Or a person who goes around with a undeserved sense of accomplishment can be found by pink shirts and fake jewelry that they will swear on their mothers life is real.Never shaves or any other hygienic rituals other than slapping on some body spray and saying that its not him that stinks. Can be dangerous if left alone. If seen terminate immidately.

 

:surprised:

 

Du har kanske rätt, har jag vart för snäll? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Weeboo:

A person who is smug,douchy,fat or otherwise a loser who will never fit in. Can be found by uncleanness and food stains all over his clothes.Or a person who goes around with a undeserved sense of accomplishment can be found by pink shirts and fake jewelry that they will swear on their mothers life is real.Never shaves or any other hygienic rituals other than slapping on some body spray and saying that its not him that stinks. Can be dangerous if left alone. If seen terminate immidately.

 

:surprised:

Vart fick du det från? Den rätta definitionen är denna:

Someone who is obsessed with Japan/Japanese Culture/Anime, etc. and attempts to act as if they were Japanese, even though they're far from it. They use Japanese words but usually end up pronouncing them wrong and sounding like total assholes.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vart fick du det från? Den rätta definitionen är denna:

Someone who is obsessed with Japan/Japanese Culture/Anime, etc. and attempts to act as if they were Japanese, even though they're far from it. They use Japanese words but usually end up pronouncing them wrong and sounding like total assholes.

Jag googlade på ordet och detdär var första träffen. något urban dictionary.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vart fick du det från? Den rätta definitionen är denna:

Someone who is obsessed with Japan/Japanese Culture/Anime, etc. and attempts to act as if they were Japanese, even though they're far from it. They use Japanese words but usually end up pronouncing them wrong and sounding like total assholes.

Jag googlade på ordet och detdär var första träffen. något urban dictionary.

 

Finns flera stycken olika, många olika "trevlighets" grader ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...