Hoppa till innehåll
Ashaz

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)

Rekommenderade inlägg

Det bevisar hur hänsynslöst avathar tar bort inlägg XD

On another note: Nu är det en dag och 15 minuter kvar till jag får nycklarna till min helt egna lägenhet! <3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Gratulerar Voffe!

Blir grabbmiddag med högstadiegänget ikväll, det var fan inte igår vi träffades allihop! Ser fram mot !

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Allt som hänt mig de senaste dagarna:

Sa upp mig i fredags, eller ja... det blev snarare obestämd ledighet! Jag dessutom nästan inhandlat skolböcker till nu i sommar (de är på väg!). Börjar läsa Juridisk grundkurs på tisdag (hoppas vi inte behöver böckerna just då).

Fick hämta min fulla bror halv ett i Trollhättan, natten till igår. (andra gången på två veckor)

Byggde igår om min garderob i största hemlighet efter alla konstens regler.

Monterade upp två nya hyllplan vid sängen, för att få plats med alla skit som ligger och dräller

Hittade och läste igenom flera av alla mina gamla Club Nintendo-tidningar jag hittade i nyss nämnda garderob, har en majoritet av numren som gavs ut efter -99, samt en PC-gamer, GameReactor (båda från runt 02-03), samt en produkttidning från Gamesmix (om ni minns dom =D)

Jag har dessutom sammanställt en fin liten talong till senare i sommar, innehållande en lista över Lisebergs alla attraktioner som vi skall roa oss med att bocka av under en väl vald dag.

Jag har också fått lära mig att man väldigt enkelt kan smyga in under Åbys nya staket, är ungefär 20 cm fri höjd nedtill som man likt en iller kan glida under.

Det är väl det jag gjort de senaste dagarna, köpte förresten första volymen av Toriko, samt de resterande tre böckerna i Ender's Game-serien.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

När jag lämnade Expert idag bad en mysko snubbe mig att sätta hans bluetoothheadset i hans öra.

Samma snubbe bad mig om samma sak på Statoil någon gång i vintras.

Folk är då lustiga.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Eftersom min mobil krånglat ett tag fick jag min 8-åriga lillasysters gammla. Ringsignalen var temat från "Livet Enligt Rosa" och bakgrundsbilden var på Erik Saade. Tror ni jag bytte?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

En godisbutik skulle slänga massa påskgodis, inte så färskt, men helt klart ätbart. Gubbarna som kör sopbil i det området såg chansen och tog med sig det tillbaka till fikarummet.

2rcldkw.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Idag tog semestern slut, kändes inge vidare att gå till jobbet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Sommarkursen som jag läser över sommaren (duuuhhh...) visade sig ha ett sommarlov i sig, så jag är oväntat ledig i fem veckor <.<

Blir väl kanske till att läsa igenom de ~5-6 böckerna som kursen kräver...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Blev antagen till mitt förstahandsvalda utbildning på högskolan. Samma utbildning som jag misslyckades att komma in på förra året, tack går till det det flumm någon valt att kalla "högskoleprovet".

Yey!

heineken+ad..jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

<3 att de tar in 24 pers på Japanska grundkursen som startar på GU. Ligger i princip lika dåligt till som förra året. Det är nog dags att ge upp på den där.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Missade att söka in till Japanska-ettan i höst... däremot finner jag tvåan på min lista... -.-

Hade jag dessutom inte tagit min gymnasierektors tips att flytta över lite betyg till ett samlat betygsdokument hade jag haft mycket bättre chanser att komma in på flera av de program jag sökt in till.

Däremot visade det sig att jag blivit antagen till GU nu i sommar ändå,

Lärareprogrammet, Mediekunskap...

Dunno om jag är speciellt sugen på att ta det dock, finns väl inte någon större marknad inom läraryrket... i mediekunskap... -.-

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

YES!:D :D :D :D :D :D :D :D

Kom in på Japanska 1 på Stockholms Universitet!!!

Nu är det bara börja finslippa på min gamla japanska igen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Kom in på Japanska 1 på Stockholms Universitet!!!

Nu är det bara börja finslippa på min gamla japanska igen.

Grattis, men blir det inte väldigt mycket på låg nivå då? Du har väl pluggat i Japan? :d

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Blev inte mycket sömn inatt, grannen bestämde sig för att pumpa med basen från 03, tja... han fortsätter fortfarande. Inte nog med det så höjde han musiken så att man vaknade under natten och hade lagom svårt att somna om.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Blev inte mycket sömn inatt, grannen bestämde sig för att pumpa med basen från 03, tja... han fortsätter fortfarande. Inte nog med det så höjde han musiken så att man vaknade under natten och hade lagom svårt att somna om.

Det är därför man skänkte mänskligheten arga lappar!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu