Sceleris Skrivet oktober 23, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2009 Kanon är rätt! Nä, okej, det var det inte. Jag ville bara skrämma flaskis lite. トップをねらえ 2! Rätt, damn you! Så går det när man tar något vanligt. ;( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet oktober 23, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2009 whas? Kanon hade snökaniner. Inte snö..miffon! D: Man kan alltid försöka :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet oktober 23, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2009 Vad var det? onegai teacher? jag kan itne månspråk, men stilen ser ut som det tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet oktober 23, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2009 Gunbuster 2 var svaret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 23, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2009 Vad var det? onegai teacher?jag kan itne månspråk, men stilen ser ut som det tycker jag. http://tinyurl.com/yku7lfq :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 23, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2009 Det är mitt favoritavsnitt så jag har sett snömiffot alltför många gånger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet oktober 23, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2009 Snygg Lum-cosplay... Drar till med Sketchbook bara för att. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 24, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2009 Nepp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 25, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 25, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 Kanamemo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 Haibane Renmei? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 Haibane Renmei? :3 /me piskar Klibbnisse >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 Haibane Renmei? :3 /me piskar Klibbnisse >:) Lite nära var det. De har vingar på sista bilden. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 Lite nära var det. De har vingar på sista bilden. :S Det har Always också, men inte gissar vi på bindor för det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 Tss. Tips: En snubbe som jobbade med Gurren Lagann har haft en viktig roll i detta verk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Men fan, var ju och sniffade kring den redan vid första bilden, men Magical Pokaan... Såg just lite från julavsnittet, kände igen tomten. Ledtråden vet jag då inget om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Renkin 3-kyuu Magical? Pokaan är korrektamundo. Ledtråden syftade på Katsuzo Hirata. Bollen åter! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 ffffffffff där får man för att man aldrig såg klart serien :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Återkommer när jag hittat någon lämplig, hyperobskyr 70-talsanimé som till och med Gud glömt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Renkin 3-kyuu Magical? Pokaan är korrektamundo. Ledtråden syftade på Katsuzo Hirata. Bollen åter! va?? Den associerade jag itne till alls :S Ett av de bästa OP någonsin har den iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Renkin 3-kyuu Magical? Pokaan är korrektamundo. Ledtråden syftade på Katsuzo Hirata. Bollen åter! va?? Den associerade jag itne till alls :S Ett av de bästa OP någonsin har den iallafall. Synd bara att OP:t är så himla missvisande med tanke på seriens innehåll >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Gissa den HÄR, gubbjävel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Gissa den HÄR, gubbjävel! Änglar och Demoner - the ANIMATION? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Gissa den HÄR, gubbjävel! Änglar och Demoner - the ANIMATION? :S Ahaha, GOTCHA! Nu har du allt avslöjat dig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg