Ashaz 15 Anmäl inlägg Skrivet mars 25 Skynda SKYNDAAAA! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet mars 25 Space Dandy? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ashaz 15 Anmäl inlägg Skrivet mars 25 15 minuter sedan sa Sceleris: Space Dandy? eller inte bara kanske. Det var korrekt. Jag är dålig på denhär leken tydligen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet mars 26 Tja, bilder på huvudpersonen brukar ju vara lite enklare… Om det här är huvudpersonen har jag dock ingen aning om. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Stekeblad 97 Anmäl inlägg Skrivet mars 27 Får mig att tänka på huvudpersonen i Shakugan no Shana Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ashaz 15 Anmäl inlägg Skrivet mars 27 2 timmar sedan sa Stekeblad: Får mig att tänka på huvudpersonen i Shakugan no Shana oh. Yuji! Det skulle förklara varför han ser så bekant ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet mars 27 7 timmar sedan sa Stekeblad: Shakugan no Shana Nepp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ashaz 15 Anmäl inlägg Skrivet mars 27 Fast vänta lite nu. Inte är det väl Makoto? Skoldagar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet mars 28 10 timmar sedan sa Ashaz: Inte är det väl Makoto? Skoldagar? Nej, den har jag ju sett. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ashaz 15 Anmäl inlägg Skrivet mars 28 Ja det hade väl varit för lätt... Fan. varför måste han vara å generisk. jag satt å jämförde tecknarstil på ögon i profil och tyckte att "jo men visst fan kan det vara han. Men vem är hon?" Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet mars 28 “Face it. Your favorite anime is shit.” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet mars 29 Här är en ledtråd från en annan anime. Obs! Jag söker inte efter namnet på animeserien som denna bild är tagen ifrån. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ashaz 15 Anmäl inlägg Skrivet mars 29 Vild chansning på dålig pun: Rideback? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet mars 29 Nja, det kan jag väl inte påstå. 😁 Facit och ny bild imorgon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet mars 30 Rätt svar var Bungaku Shōjo (“Litteraturflicka”), en film från tio år sedan om en tjej som… (*kollar beskrivningen*) “äter böcker”. (•_• ) Ledtråden från en annan anime hade att göra med vad figuren kallas av fansen. Ny anime! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet mars 31 “Shit, jag måste ju posta en ny ledtråd i Gissa animen-tråden!” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet april 1 “Vänta, va? Jag kunde ha svurit på att det fanns några andra inlägg här…” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet april 2 “Om du inte klarar det nu så klarar du det nog inte alls.” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ebhen 122 Anmäl inlägg Skrivet april 2 Det är ju den där deckarserien men jag kommer banne inte på namnet!!! 🤣 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 139 Anmäl inlägg Skrivet april 2 Bingotur spray dogg ... j*** autokorrigering... Bungou Stray Dogs Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet april 2 18 minuter sedan sa wilfried: Bingotur spray dogg ... j*** autokorrigering... Bungou Stray Dogs Haha, det var en felskrivning det! Ja, jag tänkte att det skulle krävas en @wilfried för att få rätt svar där. Rätt! Rätt! Rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 360 Anmäl inlägg Skrivet april 2 Psycho-Pass? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 139 Anmäl inlägg Skrivet april 2 En god gissning, men fel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter