MathJuice 360 Anmäl inlägg Skrivet april 3 Moriarty the Patriot? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 139 Anmäl inlägg Skrivet april 4 Rätt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 360 Anmäl inlägg Skrivet april 4 Protip: Lens flares på handen indikerar om ett hårt inkommande slag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 360 Anmäl inlägg Skrivet april 5 You came to the wrong neighbourhood, sempai! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Stekeblad 97 Anmäl inlägg Skrivet april 5 Krabbor? Aiura? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 360 Anmäl inlägg Skrivet april 5 Nej, det var bara den scenen som jag tyckte var extra crab rave-ig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 360 Anmäl inlägg Skrivet april 7 Rätt svar var Goshuushou-sama Ninomiya-kun. Ny bild! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 292 Anmäl inlägg Skrivet april 7 Det där ser ut som Boku no hero Academia, säsong 3 kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 360 Anmäl inlägg Skrivet april 7 Rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 292 Anmäl inlägg Skrivet torsdag 07:29 Obligatoriska skolbilden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Ashaz 15 Anmäl inlägg Skrivet torsdag 14:56 (redigerade) oj. är det VHS artefakter jag ser? Behöver mer ledtrådar. Redigerad torsdag 14:56 av Ashaz Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 139 Anmäl inlägg Skrivet torsdag 16:01 Azumanga Daioh? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 292 Anmäl inlägg Skrivet torsdag 20:22 Inte Azumanga Daioh så här kommer en till bild. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet fredag 02:50 Ah! På skolbilden trodde jag att det var Kodocha (glömde bort att gissa), men det är ju en annan Akitaro Daichi-anime, Sexy Commando! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klona 292 Anmäl inlägg Skrivet fredag 07:13 Sceleris har givetvis rätt, din tur. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet fredag 13:14 Det var generöst, för den egentliga titeln är ju Sexy Commando sidoberättelser: Fantastiskt!! Masaru. Obligatorisk fästningsbild Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet lördag 08:06 “Kom med en ny bild då!” “Visa brö–… jag menar, visa ledtråden!” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet lördag 20:01 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet söndag 15:22 “Har de här barbarerna glömt bort min gudomliga bakdel!?” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 139 Anmäl inlägg Skrivet söndag 16:07 Det är väl läkekonstens gudinna Ristarte från Hjälten är övermäktig men alltför försiktig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 558 Anmäl inlägg Skrivet söndag 16:42 35 minuter sedan sa wilfried: Det är väl läkekonstens gudinna Ristarte från Hjälten är övermäktig men alltför försiktig. Visst är det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter