Hoppa till innehåll
Anime.se

Gott Nytt År ALLA


Pthia
 Share

Rekommenderade inlägg

Stor bild
2546174sf0.jpg

Jag visste det! Hiromu Arakawas sanna identitet är Tsukasa!

 

Och ja, Gott Nytt År allihopa! Hoppas ni får en god fortsättning, och att Stockholm får bättre utsikter för fyrverkerier i år (i fjol var det dimmigt).

 

Nyårslöften? Jovars, i år måste jag banne ta mig i kragen och börja skriva mer. Mitt löfte är därför att hitta en arbetsrytm som jag trivs med, och att utnyttja min tid bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till våren hoppas jag på att komma in på en yrkesutbildning i Tokyo och studera datorgrafik. Till sommaren skulle jag vilja åka till USA-land på studieresa. Sydkorea vore också kul, eftersom jag nu har en del vänner som bor där. Kort sagt hoppas jag på att kunna resa runt lite mer.

 

Vad gäller anime har jag ingen koll - jag fortsätter se de serier jag följer vilket inte är så många. Och jag räknar med att hitta tips om nya serier här på Anime.se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förhoppningsvis kommer jag in på nästa termin av Engelskan på universitetet. Om så händer kommer jag bli tvungen att skriva en C-uppsats, om vilket jag har hört mycket hemskheter om.

 

Angående anime planerar jag att se på mycket mer än vad jag gjorde fjolåret. Trehundrafemtio avsnitt av Pokemon återstår, för att inte tala om diverse serier som jag helt enkelt missat de senaste åren. Samma sak gäller manga; jag ska göra mitt bästa för att inte låta högar av olästa böcker ligga och samla damm i hyllan.

 

På spelfronten tänker jag satsa mer på äldre spel. För många titlar har smitit under min radar, och 2009 är året de kommer att infångas. Bara i min egen samling har jag ett tiotal spel som har blivit bortglömda, men nu ska göras bot och bättring!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...