Hoppa till innehåll
Anime.se

Önskeleken!


Mr Michael
 Share

Rekommenderade inlägg

De börjar lägga upp nya videor dubbelt så ofta! Du känner dock snabbt att det börjar bli för mycket, och efter två månader vill du inte se dem mer.

 

Jag önskar att Chrono Cross-uppföljaren Chrono Break, som har cirkulerats och förnekats ända sedan dinosaurierna vandrade jorden, kunde utannonserats officiellt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

One Piece kommer ut supersnabbt och kommer ifatt den japanska utgivningen. Men Oda drabbas av depression, lägger serien på is och du får vänta 5 år på fortsättningen.

 

Jag önskar att jag hinner klart med översättningen som ska vara inne imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det gör vi, och vi gör det med en kass låt som visserligen lyckats erhålla röster av någon outgrundlig andledning, men är så erbarmligt kass att den omöjligen går att vara stolt över.

 

Jag önskar att flera mangatecknare provade nya originella saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grattis! Med hjälp av mitt magiska trollspö prövar ALLA mangatecknare nya originella saker, dock så visar det sig att alla tecknare gör dessa originella saker samtidigt och själva unikheten försvinner in i mängden.

 

Jag önskar att jag hade fler "villiga" kompisar =D (missförstå mig inte fel nu)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du träffar ett par glada nördar som är jättevilliga... att ha en helkväll men anime! Ni börjar kvällen med .hack//Legenden om Skymningsarmbandet, går sedan vidare till Han Är Min Herre och avrundar det hela med Girl's High. Ni bjuder även in den nyss återuppväckta C.S. Lewis, som med ens brinner av inspiration.

 

Jag önskar jag hade förmågan att teleportera mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Din mattelärare blir jätteschysst...dagen innan han går i pension och ersätts av en ännu värre lärare! (Detta har för övrigt hänt mig, men med en fysiklärare...)

 

Jag önskar att jag får en himla massa pengar, så att jag kan shoppa loss ordentligt medan jag är i Japan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...