docster Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Du har nu chans att göra din egen live action film/serier av din favorit anime serie/film/OAV med dina favorit skådisar. Detta är min skapelse, försökt hitta hyfsat lika personer och jag måste säga att jag hittade en bra person för att spela Gatts :) Eller vad säger ni? Berserk: the Live Action Movie Regi - John Milius (Conan the Barbarian) Caska Halle Berry Griffith Tom Cruise Gatts - Randy Orton (wrestling) Pukk Elijah Wood XD Fick ett par goda skratt när jag såg filmen framför mig, hoppas ni kan göra en rolig en rolig rolluppsättning för en annan live action film :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Gatts var helt underbar, men jag är osäker på om Wood skulle göra en bra Puck. Cruise som Griffith var inte heller helt fel. Snacka om hur kul han kunde ha med att spela Femt. Nu undrar jag bara, vem skall spela vad-hon-nu-heter (den där bruden i Gudahanden)? Och vem spelar Pipin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Nu undrar jag bara, vem skall spela vad-hon-nu-heter (den där bruden i Gudahanden)? Famke Janssen som Slan kanske? :) Och vem spelar Pipin? Ingen aning? Förslag någon? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Och vem spelar Pipin? Ingen aning? Förslag någon? :) Det är väl bara att byta textur på CG-modellen de använde i Hulken? Eller inte... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 finns inga IRL kvinnor som skulle vilja köra immoral sisters och som passade vissa krav ;). Nene där menade jag inte alvar men... fyfan var riktigt länge sen jag brydde mig om IRL filmer... 2 år sen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 finns inga IRL kvinnor som skulle vilja köra immoral sisters och som passade vissa krav ;). Nene där menade jag inte alvar men... fyfan var riktigt länge sen jag brydde mig om IRL filmer... 2 år sen... Uhmm... :( "IRL".. Jag fattar ingenting.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 IRL = In Real Life. Jag har min egna lila värld i mitt huvud förstår du. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 finns inga IRL kvinnor som skulle vilja köra immoral sisters och som passade vissa krav ;). Nene där menade jag inte alvar men... fyfan var riktigt länge sen jag brydde mig om IRL filmer... 2 år sen... Menar du otecknat? Sådant där läskigt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 finns inga IRL kvinnor som skulle vilja köra immoral sisters och som passade vissa krav ;). Nene där menade jag inte alvar men... fyfan var riktigt länge sen jag brydde mig om IRL filmer... 2 år sen... Menar du otecknat? Sådant där läskigt? Mjo, nu förstår du varför jag inte sett allt för mycket på 2 år ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 Jag har hört att IRL mest är porr och barnprogram, typ pokemon... hm, undras hur lång tid det tar innan det kommer, Pokemon Mewtwo strikes back IRL. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet augusti 6, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2004 Jag skulle vilja se Winona Ryder i någon filmatisering av anime.. vilken som helst. Förutom att hon är huvva snygg tycker jag hon ser lite anime ut, på nå vis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 Varför inte Gunde svan som någon? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Gunde svan som... naruto.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Leif "loket" Olsson som... Vampire Hunter D! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Bilderna var faktiskt väldigt roliga!!! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 som Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 I brist på annat vettigt att göra med min tid, så knepade jag ihop en liten rollista till Full Moon o Sagashite. ;) Haha vilken kass film det skulle bli... :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Haha, jag tycker den ser riktigt bra ut SkuttyWan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Haha, jag såg knappt skillnad på de tecknade bilderna och fotona, Skutty. :D Fast som sagt, vilken kass film det skulle bli, dock gillar jag Emma Watson av olika anledningar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 OT: Skutty: Hur olik animen är mangan? RT: Mjo ser ut som en gulig film tycker jag. Bara fixa emma frisyr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg