Largo Skrivet november 17, 2009 Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 ...så jag gjorde några avatarer. Om någon vill ta en så slit den med hälsan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 17, 2009 Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 Ooh Mikoto-avatarer :3 Snor kanske en när jag kommer hem ikväll ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 17, 2009 Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 jul-Mikoto får du nästan behålla, ja menar snart dags att julpynta sin avatar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 17, 2009 Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 Ooh Mikoto-avatarer :3Snor kanske en när jag kommer hem ikväll ;) Byta från din fantastiska avatar som du har nu? /me is not amused Vad skulle du säga om min köttbulle försvann t ex?! :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 17, 2009 Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 Ooh Mikoto-avatarer :3Snor kanske en när jag kommer hem ikväll ;) Byta från din fantastiska avatar som du har nu? /me is not amused Vad skulle du säga om min köttbulle försvann t ex?! :O Den försvann ju en gång, och helt plötsligt visste jag inte vem du var ^^; flaskis ska också byta... tillbaka! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet november 17, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 jul-Mikoto får du nästan behålla, ja menar snart dags att julpynta sin avatar. Den blev ful, så det skiter jag i. Gör en ny jul-avatar när det blir dags. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet november 17, 2009 Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 flaskis ska också byta... tillbaka! Det håller jag med om totalt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet november 17, 2009 Anmäl Share Skrivet november 17, 2009 tackar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 tackar :) Men va FFFFF Den där hade ju jag tjing på! Eller hur, Largo? Men är min nuvarande avatar så bra? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 tackar :) Men va FFFFF Den där hade ju jag tjing på! Eller hur, Largo? Men är min nuvarande avatar så bra? :O Nej. Tillbaka! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 Men är min nuvarande avatar så bra? :O Nej, den är lite för röd, lite för stark kontrast. Men okej. Wait, det här var visst inte "Betygsätt avataren ovan"-tråden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 Men är min nuvarande avatar så bra? :O Nej, den är lite för röd, lite för stark kontrast. Men okej. Wait, det här var visst inte "Betygsätt avataren ovan"-tråden... THIS IS ANIME.SE Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 Men är min nuvarande avatar så bra? :O Nej, den är lite för röd, lite för stark kontrast. Men okej. Wait, det här var visst inte "Betygsätt avataren ovan"-tråden... THIS IS ANIME.SE NO! THIS IS... eller nej föresten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 tackar :) Men va FFFFF Den där hade ju jag tjing på! Eller hur, Largo? Men är min nuvarande avatar så bra? :O Din nuvarande är fan så mycket bättre än din fula chibi du envisades med förut >:D puss på dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 Men... men.... Kan jag inte få ta loli-Mikoto då? De där röda fläckarna på hennes kinder är ju så söta :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 Men... men.... Kan jag inte få ta loli-Mikoto då? De där röda fläckarna på hennes kinder är ju så söta :3 Yoink! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 Men... men.... Kan jag inte få ta loli-Mikoto då? De där röda fläckarna på hennes kinder är ju så söta :3 Yoink! Men va f.... Ok, nu hade jag ju ändå paxxat den! Incoming admin abuse!!! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 rofl, f.ö. så får folk sluta byta avatarer hit och dit, blir jobigt att hålla koll på vem som skriver då. kort sagt, hitta en du gillar behåll den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 Instämmer (nästan) helt med Dread! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 Instämmer (nästan) helt med Dread! Me tittar på Klibbnisselampans sydväst >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 Men... men.... Kan jag inte få ta loli-Mikoto då? De där röda fläckarna på hennes kinder är ju så söta :3 Yoink! Men va f.... Ok, nu hade jag ju ändå paxxat den! Incoming admin abuse!!! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 29, 2009 Anmäl Share Skrivet november 29, 2009 Nu gör vi den här tråden till en när-jag-har-tråkigt-tråd XD När jag har tråkigt så tar jag ofta fram kameran och leker lite. Slutar oftast med att jag lär mig någonting nytt, även om det bara är något litet. Den här gången lärde jag mig lite mer om hur ISO fungerar, ställa in egen vitbalans, och egna bildstilar. Samt att jag måste damma av mina figurer oftare... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet november 29, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2009 Ah, dedär eländiga dammkornen, som inte syns förrän man tar kort med blixt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg